بزرگترین محفل انس با قرآن استان گلستان

بزرگترین محفل انس با قرآن کریم استان گلستان با حضور بیش از سه هزار دانش آموز در مصلای بزرگ شهرستان ترکمن برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۳۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین محفل انس با قرآن استان گلستان

به گزارش پانا از استان گلستان، بزرگترین محفل انس با قرآن کریم استان گلستان با شرکت مسئولین استانی و شهرستانی و قاریان برتر و حضور چشمگیر بیش از سه هزار دانش آموز در مصلای بزرگ شهرستان ترکمن برگزار شد.

محمدرضا وطنی مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در این مراسم گفت:برگزاری چنین محافلی سبب آشنایی دانش آموزان با قرآن کریم خواهد شد و در زندگی آنان تاثیر ارزنده ای خواهد داشت .

وی به نقش آموزش و پرورش در این زمینه اشاره کرد و گفت:یکی از وظایف آموزش و پرورش ترویج ، گسترش و همچنین آشنایی دانش آموزان با قرآن و زندگی قرآنی می باشد که فرهنگیان عزیز باید در این زمینه تلاش مضاعفی کرده تا به هدف مورد نظر دست یابیم.

مسعود ایمری مدیر آموزش و پرورش بندرترکمن نیز در این مراسم با شکوه ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این محفل گفت: هدف از برگزاری محفل انس با قرآن کریم همانگونه که از نامش پیداست ، انس گرفتن با قرآن کریم و صیقل جان و روح در این چشمه ی قرآنی و معنوی است.

وی همچنین عمل به دستورات قرآن کریم را مورد تاکید قرار داد و گفت:آشنایی با قرآن کریم و سیره ی پیامبر اکرم (ص) بسیار با اهمیت بوده و سبب رسیدن انسان به کمال خواهد شد.

حاج آخوند کر، امام جمعه شهرستان ترکمن نیز در این مراسم اظهار داشت:دانش آموزان باید با قرآن و نماز انس گرفته و آن را در زندگی اجتماعی خود نیز به کار ببرند زیرا آشنایی با قرآن و سیره ی پیامبر اسلام(ص) سعادت می خواهد که نصیب هر کسی نخواهد شد. وی همچنین افزود : اگر انسان از کودکی با قرآن آشنایی پیدا کند و کلام خدا را درک کند ، هیچگاه به سمت گناه نخواهد رفت و این امر نیز سبب سعادت دنیوی و اخروی انسان خواهد شد.

در انتهای این مراسم از دانش آموزانی که در مسابقات شهرستانی ، استانی و کشوری در رشته ی قرائت قرآن مقام کسب نموده اند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار