ویژه برنامه‌های گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)در فرمانداری اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان اسلامشهربرضرورت توجه به مسئله مهم تهاجم فرهنگی و کمرنگ‌شدن سنت‌های قدیمی و اصیل ایرانی و اسلامی در نامگذاری‌های تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۰۳۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه‌های گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)در فرمانداری اسلامشهر

به گزارش خبرنگارپانا شهرستان های تهران ، فتانه امیری در بیست و ششمین کارگروه بانوان و امور خانواده شهرستان اسلامشهر که با حضور نمایندگان بانوان ادارات شهرستان درسالن اجتماعات شبکه بهداشت منطقه تشکیل شد،اظهار داشت:در هفته گرامیداشت مقام زن از دخترانی که به سن تکلیف رسیده و دارای نام فاطمه(س) هستند و نیز کسانی که با مراجعه به اداره ثبت‌احوال تغییر نام به «فاطمه» دهند، تجلیل بعمل خواهد آمد .

وی در ادامه افزود: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و حجم بسیار کار بانوان در ادارات و منزل و نیز نزدیک‌شدن به سالروز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و روز زن و گرامیداشت مقام مادر قرار است به‌منظور ایجاد نشاط و شادابی در بانوان و یافتن انرژی دوباره برای روزهای پایانی و آغاز سالی بانشاط ویژه برنامه‌هایی در طول هفته زن داشته باشیم .

مسئول امور بانوان وخانواده فرمانداری شهرستان اسلامشهر بیان کرد: در راستای عمل به شعار سال اقتصاد مقاومتی و مصرف بهینه حامل‌های انرژی و کمبود آب در کشور و رعایت صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف در روزهای پایانی سال که بانوان مشغول خانه‌تکانی هستند، می‌توان با مدیریت و مصرف بهینه کمترین میزان مصرف آب را داشته باشند .

وی اضافه کرد:با همکاری اداره آبفای جنوب غرب استان تهران در کنار جشن بزرگ روز زن، همایش آموزش صرفه‌جویی در مصرف آب با حضور بانوان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر برگزار خواهد شد .

وی خاطر نشان کرد :جشنواره آشپزی، جشن کاشت بهترین نهال و تزیین بهترین سفره هفت‌سین نیز به‌منظور ترویج تغییر سنت کاشت سبزه و برای صرفه‌جویی در مصرف بذرو آب و داشتن شهری سرسبز، بهترین نهالی که برای سفره هفت‌سین کاشته شود، مورد تجلیل قرار خواهد گرفت .

مشاور فرماندار اسلامشهر در امور بانوان وخانواده افزود: با هماهنگی به‌عمل‌آمده با یکی از مجموعه‌های ورزشی، تفریحی شهرستان، نمایندگان و بانوان شاغل در ادارات شهرستان اسلامشهر با حضور در آن مجموعه، یک‌روزه شاد و نشاط‌ آور را به‌منظور تجدیدقوا و یافتن انرژی دوباره و ایجاد خانواده‌ای شاد و بانشاط، بگذرانند .

امیری تصریح کرد: از نماینده بانوان ادارات بهزیستی ، کمیته امداد و سایر دستگاه‌های حمایتی تقاضا داریم، در ارائه خدمات به خانواده‌های بی‌بضاعت، حتی یک لحظه کم‌کاری نداشته باشند، چراکه با یک لحظه غفلت ممکن است، برخی خانواده‌ها شب را گرسنه سر بر بالین بگذارند.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار