شهردار اردبیل:

تملک اراضی با هدف تسریع اجرای پروژه‌های شهری و عمرانی انجام می‌شود

اردبیل (پانا) - شهردار اردبیل گفت: تملک و فروش زمین در شهر اردبیل با هدف تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی در این شهر به جد دنبال می‌شود و در این زمینه محدودیت‌های منابع مالی شهرداری مانعی بر سر راه نیست.

کد مطلب: ۸۰۳۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تملک اراضی با هدف تسریع اجرای پروژه‌های شهری و عمرانی انجام می‌شود

حمید لطف‌اللهیان درجریان بازدید از پروژه‌های آسفالت‌ریزی شهر اردبیل اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های درآمدی شهرداری، تملک و فروش زمین از جمله برنامه‌های اولویت‌دار ماست و باتوجه به اینکه در چند وقت اخیر با برخی کمبود منابع مالی مواجه بودیم اما هیچ از این مشکلات بهانه‌ای برای تعطیلی هیچ یک از فعالیتهای شهرداری نمی‌باشد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر نیز این مهم به جد دنبال شده است،‌افزود: حتی با اجرای طرح تملک زمین و فروش اراضی توانسته‌ایم شاهد ثمرات مطلوبی هم برای ساماندهی اراضی شهری و اجرای پروژه‌های عمرانی و هم درآمدزایی در سطح شهر اردبیل باشیم.

شهردار اردبیل با تاکید به اینکه تمامی برنامه‌های شهرداری با هدف پاسخ به نیاز شهروندان و انتفاع جمعی آنها انجام می‌شود، تصریح کرد: بر همین اساس تملک و فروش زمین نیز از برنامه‌های سال آینده شهرداری اردبیل بوده و در بودجه سال 97 گنجانده شده است که در همین رابطه هیچ گونه بهانه و کم‌کاری از سوی مسئولان شهرداری قابل قبول نیست و این مهم با هدف درامدزایی و ارتقای سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی در اردبیل انجام خواهد شد.

لطف‌اللهیان ادامه داد: یکی از اقدامات بهسازی معابر شهری آسفالت‌ریزی بوده که این مهم امسال با رشد محسوس به نسبت سال‌های اخیر روبه‌رو بوده است که در بحث آسفالت‌ریزی هم به موضوع زیرسازی صحیح آسفالت و هم کیفیت آن توجه شده است و خوشبختانه در تولید و توزیع قیر در شهرداری اردبیل هیچگونه مشکل و محدودیتی نداشتیم.

وی اظهار کرد: به منظور ساماندهی مبلمان شهری عملیات آسفالت‌ریزی تا پایان امسال با هدف استقبال مطلوب از مسافران نوروزی ادامه خواهد داشت که در ادامه این عملیات و پروژه‌ها معابر شهری بهسازی شده و در معابر پرتردد آسفالت‌ریزی ضروری انجام می‌شود.

شهرداری اردبیل افزود: با توجه به محدودیت‌های درآمدی شهرداری، تملک و فروش زمین از جمله برنامه‌های اولویت‌دار ماست و باتوجه به اینکه در چند وقت اخیر با برخی کمبود منابع مالی مواجه بودیم اما هیچ از این مشکلات بهانه‌ای برای تعطیلی هیچ یک از فعالیتهای شهرداری نمی‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار