راهیان‌نور روحیه دفاعی و جهادی را در جامعه احیا می‌کند

معاون فرماندار رضوانشهر گفت:توسعه پایدار بدون توسعه فرهنگ امکان‌پذیر نیست وقتی مردم باور داشته باشند که توسعه و فرهنگ یک ضرورت است یقیناً پیشرفت خواهند کرد و راهیان‌نور روحیه دفاعی و جهادی را در جامعه احیا می کند.

کد مطلب: ۸۰۳۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
راهیان‌نور روحیه دفاعی و جهادی را در جامعه احیا می‌کند

به گزارش پانا ازگیلان،مهندس ابراهیم چراغی در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان‌نور با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان‌نور اظهار کرد:توجه به امر مهم راهیان‌نور، پاسداشت ایثارگری شهدا و رزمندگان ایران اسلامی است.

وی به تأسی از بیانات مقام معظم رهبری که فرمود به هیچ وجه نباید گذاشت که دفاع مقدس و درسهای آن به فراموشی سپرده شود و یکی از مهم‌ترین ثروت‌ها و ارزشهای فرهنگی وجود روحیه اعتقاد به مجاهدت و انگیزه حرکت در راه دین است، گفت:بنیان و اساس انقلاب اسلامی ایستادگی و مقاومت در مقابل زورگویان بود که در این راه انسانهای شجاع جانشان را نثار کردند و بر دشمنان غلبه کردند و تاریخ ساز شدند.

معاون فرماندار رضوانشهر ادامه داد:اگر هر کشور و ملتی در مقابل دشمن و زیادی خواهی آنان ضعفی از خود نشان دهند، تهاجم برآن ملت تحمیل خواهد شد که در این زمینه مقاومت و ایستادگی ملت عزیز ایران اسلامی به رهبری،رهبر معظم انقلاب و پایمردی و مقاومت مسئولین نظام است که در واقع امروز کشورهای استکباری از جمله آمریکا و اسرائیل به نتیجه ای نرسیده‌اند و این مقوله ناشی از ایثار، فداکاری و ایستادگی ملت ایران است.

مهندس چراغی گفت:حضرت امام اگر توانستند روبروی طاغوت ایستادگی کنند تنها به خاطر تفکر فرهنگی ایشان بود، شخصیت استثنایی و جاذبه خاص فرهنگی که امام راحل در رفتار و اعمال شان داشتند و مردم از آن مشاهده می‌کردند، پایه و اساس انقلاب و ملت عزیز ایران اسلامی را در دنیا سربلند کرد.

وی افزود:توسعه پایدار بدون توسعه فرهنگ امکان‌پذیر نیست وقتی مردم باور داشته باشند که توسعه و فرهنگ یک ضرورت است یقیناً پیشرفت خواهند کرد و راهیان‌نور روحیه دفاعی و جهادی را در جامعه احیا می کند .

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر نیز در ادامه این جلسه افزود:حضور در یادمان های راهیان نور در واقع تجلیل از مقام شهداست،لذا ما باید با فرهنگ سازی تلاش بکنیم جوانان نسل‌های سوم و چهارم انقلاب تحت شعاع جنگ نرم دشمن قرار نگیرند .

سرهنگ سیداکبر قاسمی به تأسی از بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «دفاع مقدس مثل هواست اگر نفس نکشیم، می‌ میریم» گفت:راهیان نور هم یک فناوری و گشایش به سمت نور و معرفت است باید بتوانیم از این فضا بهترین استفاده را ببریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار