مرحله شهرستانی رقابت های علمی - تخصصی معلمان تربیت بدنی استان مرکزی برگزار شد

اراک(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: مرحله شهرستانی بیست و نهمین دوره رقابت های علمی- تخصصی معلمان تربیت بدنی در این استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۳۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مرحله شهرستانی رقابت های علمی - تخصصی معلمان تربیت بدنی  استان مرکزی برگزار شد

مهدی دمنه افزود: این رقابت ها در دو بخش خانم ها و آقایان در 6 گروه سنی برگزار شد، از هر ناحیه بهترین فرد در هر گروه سنی و از هر جنسیت 1 نفر به مرحله استانی که تیر ماه سال آینده برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه این رقابت ها در دو بخش علمی و عملی برگزار می شود ادامه داد: در بیست و نهمین دوره رقابت های علمی- تخصصی معلمان تربیت بدنی 60 درصد از امتیاز کل هر شرکت کننده به آزمون عملی و 40 درصد از این امتیاز به آزمون علمی اختصاص داده شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: سوالات علمی این رقابت ها برگرفته از کتاب های راهنمای معلمان تربیت بدنی در سه مقطع تحصیلی و همچنین بخشنامه ها و دستورالعمل های ارسالی از وزارت متبوع در خصوص فعالیت ها و برنامه های تر بیت بدنی است.

به گفته دمنه رقابت های علمی- تخصصی معلمان تربیت بدنی بر اساس اهداف عملیاتی سند تحول بنیادین و با توجه به اهمیت توانمند سازی و ارتقاء علمی و عملی معلمان تربیت بدنی به عنوان بازوان اجرایی و متولیان اصلی ساعت درس تربیت بدنی در سطح مدارس برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار