«لبه تاریکی» روی خط آی‌فیلم عربی

تهران (پانا) - دوبله عربی مجموعه تلویزیونی «لبه تاریکی» به‌تازگی در شبکه آی‌فیلم پایان یافته و از ۱۴ اسفند برای اولین‌بار از کانال عربی این شبکه به‌نمایش گذاشته می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۳۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
«لبه تاریکی» روی خط آی‌فیلم عربی

به‌گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «لبه تاریکی» سریالی در ژانر اجتماعی است که در سال ۸۴ به‌کارگردانی سعید سلطانی ساخته شده است.
این مجموعه داستان مردی به نام ناصر را روایت می‌کند که به سبب اعتیاد از محل کارش اخراج می‌شود و همین دلیلی می‌شود که به دوستان قدیمی‌اش روی بیاورد که در کار قاچاق مواد مخدر هستند. رئیس باند به ناصر پیشنهاد پخش مواد مخدر در سطح شهر می‌دهد، اما ناصر از آنجا که مجبور است این مواد را بین جوانان و نوجوانان پخش کند از این کار سر باز می زند.
دانیال حکیمی و پژمان بازغی محمدعلی کشاورز، رؤیا تیموریان، یکتا ناصر، مینا جعفرزاده، رضا خندان، آزیتا لاچینی، فرهاد بشارتی، امیر آتشانی، علیرضا جعفری، آرام جعفری و شقایق ناظری به نقش آفرینی در این سریال پرداخته‌اند.
این سریال قرار است از دوشنبه۱۴ اسفند در ۱۹ قسمت هرروز در ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران(۱۴:۰۰ به وقت مکه) روی آنتن برود و بازپخش آن در ساعت‌های ۲۰:۳۰ همان روز و ساعت های ۰۲:۳۰،08:30 بامداد روز بعد پخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار