معاون سیاسی استاندار کردستان: احزاب و گروه‌های سیاسی برای حل مشکلات جامعه مشارکت داشته باشند

سنندج ( پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: برای حل مشکلات جامعه باید فضای گفتگو و تعامل میان احزاب، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی ایجاد شود.

کد مطلب: ۸۰۳۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی استاندار کردستان: احزاب و گروه‌های سیاسی برای حل مشکلات جامعه مشارکت داشته باشند

به گزارش پانا کردستان،حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستاندر نشست با فعالان سیاسی و مدنی دیواندره با بیان این مطلب افزود: انقلاب اسلامی، رهب معظم انقلاب و دولت به تمامی مردم و طیف های محتلف تعلق دارد.

معاون سیاسی استاندار با تاکید بر حل مشکلات از طریق گفتگو، افزود: گفتمان محوری باید جایگزین خشونت و تندروی شود و با منطق، کارشناسی و علمی مسائل را مطرح کنیم و جواب هم بگیریم.

وی اظهار داشت: اعتقاد داریم که دیدگاه های مختلف باید حضور و فعالیت داشته باشند و در گفتگوها و نقدها چهارچوب های نظام هم رعایت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از برگزاری این نشست ها به صورت فصلی خبر داد و تصریح کرد: برای حل مشکلات باید فضای گفتگو و تعامل میان احزاب، گروه ها و جریان های سیاسی ایجاد شود.

حسین خوش اقبال نقد سازنده را در بهبود شرایط مهم توصیف کرد و گفت: آماده شنیدن نقد منصفانه از فعالان سیاسی و مدنی هستیم و اعتقاد داریم نقد منصفانه در بهبود شرایط و رفع مشکلات نقش سازنده ای دارد.

خوش اقبال اذعان داشت: دغدغه اصلی نظام و مردم موضوع اشتغال است و همه ما مسئولیم و باید همه با هم برای ایجاد اشتغال پایدار در جامعه تلاش کنیم.

وی راه برون رفت از مشکلات را ایجاد فضای گفت و گو میان احزاب، گروه ها و جریانات سیاسی دانست و تاکید کرد: همه جریانات سیاسی چارچوب نظام را پذیرفته اند و همه فعالان سیاسی و مدنی یک نقطه اشتراک داشتند و آن هم توجه به توسعه شهرستان است.

وی با بیان اینکه همه باید حق اظهار نظر داشته باشند، گفت: در راهپیمایی 22 بهمن همه اقشار مختلف مردم حضور داشتند و با این حضور نشان دادند همواره طرفدار و پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

در ادامه این نشست فعالان سیاسی و مدنی به بیان دیدگاه های و مشکلات شهرستان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار