معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان :

مدیران مدارس نیروی پیشران برنامه های آموزشی هستند

سروآباد(پانا)_معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در جمع مدیران مدارس بخش اورامان شهرستان سروآباد، گفت: مدیران مدارس را نیروی پیشران برنامه های آموزشی عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۰۳۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس نیروی پیشران برنامه های آموزشی هستند

به گزارش پانا کردستان، مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در این نشست با تقدیر و تشکر از آموزش و پرورش شهرستان سروآباد در راستای سازماندهی مناسب نیروی انسانی با وجود تمام تنگناهای موجود، گفت: انجام موفق برنامه های آموزشی در چنین شرایطی نشان از تدبیر و موفقیت این مدیریت دارد .

وی با ارائه گزارش مختصری از بازدید مدارس، در جمع مدیران مدارس محور اورامان به بیان نقاط قوت فرایندهای آموزشی اشاره کرد و گفت: با وجود پراکندگی جمعیت دانش آموزی و وجود کلاس های چندپایه، برنامه های آموزشی به نحو مطلوبی انجام شده که جای تقدیر دارد .

نامدار با اشاره به حضور در جمع دانش آموزان این مدارس خاطر نشان کرد: تامین وسایل کمک آموزشی، ورزشی و بهداشتی در کنار توجه ویژه به امکانات خوابگاهی و تغذیه آنان از اولویت های اداره کل می باشد .

نامدار با اشاره به حضور در جمع دانش آموزان این مدارس خاطر نشان کرد: تامین وسایل کمک آموزشی، ورزشی و بهداشتی در کنار توجه ویژه به امکانات خوابگاهی و تغذیه آنان می بایست از اولویت های اداره کل باشد تا خواست این عزیزان نیز مورد احترام قرار گیرد .

مهدی نامدار دانش آموزان را گرانبهاترین سرمایه های کشور نامید و گفت: پیشرفت و توسعه کشور در گرو فعالیت و جدیت دانش آموزان امروز می باشد و در این راستا هرچقدر به کیفیت دانش، مهارت و یادگیری دانش آموزان توجه بیشتری شود در آینده کشوری آبادتر و پیشرفته تری خواهیم داشت .

وی با اشاره به تلاش مجموعه آموزشی اداره کل و شهرستان در ایجاد فضای با نشاط، مناسب و روحیه بخش در مدارس گفت: توجه به خواست ها و نیازهای دانش آموزان به عنوای راهنمای عمل همواره مد نظر قرار داشته و از آن در برنامه ریزی ها استفاده شده است .

نامدار ارتقای کیفیت آموزشی را از مهم ترین اولویت های اداره کل دانست و خاطر نشان کرد: کسب موفقیت دانش آموزان مناطق محروم در مسابقات علمی، پرورشی نشان از موفقیت برنامه های این مجموعه دانست و از تمام معلمان و مدیران مدارس تقدیر و تشکر کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار