معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان:

نظارت توانمند ساز مهمترین رکن ارتقای علمی- مهارتی، نیروی انسانی است

سمنان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان در حاشیه بازدید از مدارس شاهرودگفت: نظارت توانمندساز مهمترین رکن ارتقای علمی مهارتی نیروی انسانی است.

کد مطلب: ۸۰۳۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
نظارت توانمند ساز مهمترین رکن ارتقای علمی- مهارتی، نیروی انسانی است

غفارمحمدی در جمع تیم های بازدید از مدارس دوره ابتدایی شهرستان شاهرود اظهارکرد: بازدید های دوره ای از مدارس شهرستان ها و مناطق استان با رویکرد اصلاحی و ارشادی انجام می شود.

وی افزود: بازدید کننده از هرکلاس باید در مواجه با چالش های فرایند یاددهی یادگیری نقش مشاور علمی را ایفا نموده و به رفع آن بپردازد، ضمن اینکه گزارشات حاصل از این بازدید ها منشا برنامه های ارتقاء علمی مهارتی استان خواهد بود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان سمنان در این بازدید نظارت بالینی و توانمند ساز را یکی از ارکان توسعه علمی مهارتی نیروی انسانی بر شمرد و بر نظارت مدیران و معاونین آموزشی و نیز گروه های آموزشی و حوزه های کارشناسی از کلاس های دوره ابتدایی تاکید کرد.

گفتنی است؛ در برنامه های نظارتی دوره ابتدایی تیمی متشکل از راهبران آموزشی، گروه های آموزشی و حوزه های کارشناسی استانی و شهرستانی طی دو مرحله در طول سال تحصیلی از مدارس ابتدایی استان بازدید خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار