سرپرست معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان از مدیر عامل شرکت برق لرستان تجلیل کرد

سرپرست معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان با تقدیر از همکاری بی شائبه مدیر عامل شرکت برق لرستان در تسویه بدهی 26میلیارد ریالی برق مدارس از مدیر عامل این شرکت تجلیل کرد .

کد مطلب: ۸۰۳۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان از مدیر عامل شرکت برق لرستان تجلیل کرد

به گزارش پانا از لرستان،خیراله خیرایی گفت : آموزش و پرورش متعلق به همه مردم است و رفع موانع و مشکلات این دستگاه می تواند دستاوردهای خوبی در توسعه و پیشرفت جامعه به دنبال داشته باشد .

وی با تجلیل از اقدام ارزشمند مدیر عامل شرکت برق لرستان افزود : : بدهی 26میلیارد ریالی برق مدارس با تهاتر مطالبات و بدهی‌های دولت از طریق واگذاری اسناد تسویه خزانه و پیگیری های همه جانبه مدیر عامل شرکت برق برطرف شدو رفع این مشکل مانع بزرگی را در پیش روی دستگاه تعلیم و تربیت برداشت .

وی خاطر نشان کرد : آموزش و پرورش گسترده ترین مجموعه آموزشی و پرورشی دولت است که رسالت و مسئولیت خطیری هم در تربیت نسل آینده و توسعه همه جانبه کشور دارد . خیرایی تاکید کرد : هیچ فرهنگی در جامعه نهادینه نخواهد شد ، مگر اینکه آموزش و پرورش ورود کند و در فرهنگ سازی آن مفهوم مشارکت کند .

مدیر عامل شرکت برق لرستان هم آموزش و پرورش را مهمترین دستگاه فرهنگی و آموزشی کشور برشمرد و گفت : توسعه و پیشرفت هر کشور در گروه توسعه فرهنگی است و تحقق این هدف بدون آموزش و پرورش امکان پذیر نیست .

فریدون خودنیا به چالش های پیش روی کشور اشاره کرد و افزود : مدیریت بهینه و رعایت الگوی مصرف از جمله مواردی است که کشور ناگزیر است به آن بپردازد و ورود و مشارکت آموزش و پرورش می تواند در فرهنگ سازی رعایت الگوی مصرف تاثیر گذار باشد .

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد : شرکت برق هیچ گاه مبادرت به قطع برق هیج مرکز آموزشی نخواهد کرد و تلاش می کند تا از همه ظرفیت ها برای تقویت مدارس استفاده کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار