محسن رضایی در جمع امداد گران سانحه هوایی : وظیفه ام بود اینجا حضور یابم و سلام مقام معظم رهبری را خدمت شما برسانم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع امداد گران سانحه هوایی تهران یاسوج گفت: وظیفه ام بود که اینجا حضور یابم تشکر کنم و سلام مقام معظم رهبری را خدمت شما برسانم.

کد مطلب: ۸۰۳۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
محسن رضایی در جمع امداد گران سانحه هوایی : وظیفه ام بود  اینجا حضور یابم  و سلام مقام معظم رهبری را خدمت شما برسانم

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع امدادگران در منطقه عملیاتی جستجوی پیکر جانباختگان پرواز تهران - یاسوج در شهر سی سخت گفت :از طرف خودم و مقام معظم رهبری از همه امدادگران که طی چهاردهمین روز این حادثه تلاش کردید تشکر می کنم.

محسن رضایی با بیان اینکه این حادثه هموطنان ما را تحت تاثیر قرار داد است، افزود: امیدواریم با تلاش شما امدادگران دل خانواده های داغدیده جانباختگان این حادثه آرام شود و آرامش را به آنها برگردانید.

وی اظهارکرد: با همین همکاریها و مشارکت هاست که پیوستگی و هوست ملی خود را نشان می دهیم. 66نفر در این سانحه هوایی جان خود را از دست دادند که در قلب ملت ایران جا گرفتند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: وظیفه ام بود که اینجا حضور یابم و تشکر کنم و سلام مقام معظم رهبری را خدمت شما برسانم.

رضایی اضافه کرد: از خداوند متعال آرزوی موفقیت در عملیات جستجو برای شما دارم وو امیدوارم امروز و فردا اخبار بهتری به مردم داده شود.

جست و جو برای انتقال پیکر جانباختگان سانحه هوایی پرواز تهران-یاسوج وارد چهاردهمین روز خود شده و صبح امروز بالگردها بر فراز دنا به پرواز درآمدند و تیم‌های هیمالیانورد هم به محل سقوط هواپیما اعزام شدند .

گفتنی است که پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه، 29 بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان از رادار خارج و سقوط کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار