پانزدهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید

ساری (پانا) - پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی نژاد با قهرمانی تیم میزبان در شهرستان بهشهر به پایان رسید.

کد مطلب: ۸۰۳۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
پانزدهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید

این رقابتها که با حضور چهار تیم خارجی (روسیه، گرجستان، آذربایجان، ارمنستان) و 16 تیم داخلی با حضور 213 کشتی‌گیر در روزهای پنج شنبه و جمعه دهم و یازدهم اسفند ماه در 10 وزن در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شد، با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان رسید.

در این رقابتها تیم شهید هاشمی نژاد بهشهر همانند دوره گذشته قهرمان شد و جام پانزدهم را از آن خود کرد و تیم‌های جمهوری آذربایجان و دخانیات تهران به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در وزن 57 کیلوگرم؛ محسن دادگر از تهران به مقام نخست دست یافت، علی احمدی از تیم شهید هاشمی نژاد بر سکوی دوم ایستاد، ممتالیف عشگر از آذربایجان و محمد ابراهیمی از تهران مقام سومی مشترک را کسب کردند.

در وزن 61 کیلوگرم؛ علی اکبر زرودی از تیم شهید هاشمی نژاد مقام نخست را کسب کرد، محمدرضا باقری از تیم شهید هاشمی نژاد بر سکوی دوم ایستاد، شارباش قالانیان از ارمنستان و علیرضا یزدانی از تیم شهید هاشمی نژاد به مقام سومی مشترک دست یافتند.

در وزن 65 کیلوگرم؛ محمد میراحمدی از لرستان مقام نخست را از آن خود کرد، حسین هاشمی از تیم شهید هاشمی نژاد به مقام دوم رسید، کاریموف المر از آذربایجان و رضا اشکیود از تیم شهید هاشمی نژاد بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

در وزن 70 کیلوگرم؛ ابراهیموف داود از آذربایجان، بازیوورستم از روسیه، حمیدرضا کنعانی و حسن شاکری از تیم شهید هاشمی نژاد به ترتیب به مقام اول، دوم و سوم مشترک دست یافتند.

در وزن 74 کیلوگرم؛ بودا سلانیک و عظم ساسادی از روسیه به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و اسماعیل عبدالراف از آذربایجان و محمدرضا قنبرزاده از تیم شهید هاشمی نژاد مقام سومی مشترک را کسب کردند.

در وزن 79 کیلوگرم؛ عباس اف اورخان از آذربایجان مقام نخست را به دست آورد، محمدحسن اشرفی از تیم شهید هاشمی نژاد بر سکوی دوم ایستاد، سعید سلطانی از تهران و امیر بحری از تیم شهید هاشمی نژاد به مقام سومی مشترک دست یافتند.

در وزن 86 کیلوگرم؛ محمدرضا مرادیان از شهریار، بابک صفری از تیم شهید هاشمی نژاد، مهیار فیض الهی از البرز و علی اکبر ملادهی از تیم شهید هاشمی نژاد به ترتیب بر سکوهای اول، دوم و سومی مشترک ایستادند.

در وزن 92 کیلوگرم؛ عباس فروتن و سبحان اصغری از تیم شهید هاشمی نژاد به ترتیب به مقام اول و دوم دست یافتند، رضا ارجی از خراسان رضوی و گامزاتوف از آذربایجان مقام سومی مشترک را کسب کردند.

در وزن 97 کیلوگرم؛ سجاد غویزی از تهران بر سکوی نخست ایستاد، علی خال مایف از آذربایجان مقام دوم را از آن خود کرد، علی زرودی از تیم شهید هاشمی نژاد و خوجولوف آلن از روسیه به مقام سومی مشترک دست یافتند.

در وزن 125 کیلوگرم؛ علی محمد نوری از تهران مقام نخست را کسب کرد، عرفان جعفری از تیم شهید هاشمی نژاد بر سکوی دوم ایستاد، سید امیررضا صحرایی از تیم شهید هاشمی نژاد و حمید لی رحید از آذربایجان به مقام سومی مشترک دست یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار