اردوگاه دانش آموزی در مدرسه کالو راه اندازی شد

بردخون ( پانا ) رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون: اولین اردوگاه دانش آموزی منطقه بردخون در مدرسه کالو راه اندازی شد.

کد مطلب: ۸۰۳۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اردوگاه دانش آموزی در مدرسه کالو راه اندازی شد

ظهیر محمودی در نشست شورای معاونین اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون اظهار داشت: مدرسه کالو با تلاش و پیگیری محمد شعرانی سرباز معلم این مدرسه آوازه ای جهانی گرفت و ماندگار شد.

وی افزود: تلاش های زیادی برای راه اندازی اردوگاه در منطقه صورت گرفته که با توجه به مشورت های تخصصی و دیدگاه مناسب فرهنگیان، مدرسه کالو به عنوان بهترین مکان به منظور اردوگاه دانش آموزی در نظر گرفته شد.

محمودی با تأکید بر اینکه موزه و سوابق مدرسه برای بازدید علاقمندان آماده می شود، اضافه کرد: اسناد، مدارک و سوابق درخشان مدرسه، ساحل زیبا، فضای مناسب و آشنایی مردم با این مدرسه به عنوان مهم ترین مرکز فرهنگی آموزش و پرورش منطقه موجب شد برای بهره مندی فرهنگیان و دانش آموزان از ثمرات مدرسه، اردوگاه را دراین مدرسه بنیانگذاری کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با بیان اینکه امکانات و فضای بکری در این روستا وجود دارد، گفت: پیش از این نمایشگاه ها و برنامه های متعددی در مدرسه برگزار شده و مسئولان، مردم واقشار مختلف از ایران وسایر کشورها به روستای کالو سفر کرده اند که تصمیم گرفتیم با وجود کلاس ها و فضای مدرسه، اردوگاهی متفاوت برای استفاده دانش آموزان و فرهنگیان میهن اسلامی راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه فضای مدرسه مکان خوبی برای اسکان در ایام مختلف است، تصریح کرد: مدرسه کالو به عنوان کوچک ترین مدرسه دنیا شناخته شده در ساحل دریا واقع است و امیدواریم در ایام نوروز و تابستان شاهد حضور گردشگران و علاقمندان باشیم.

در ادامه معاونان و کارشناسان پیرامون اردوگاه دانش آموزی و چگونگی استقبال از بازدیدکنندگان و گردشگران مطالبی بیان نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار