چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد دانش آموزی در خارگ برگزار شد

خارک ( پانا ) چهل وهفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد دانش آموزی منطقه خارگ همزمان باسایر شهرستانهاو مناطق استان با حضوررئیس وکارشناسان اداره آموزش وپرورش در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی وپرورشی رستگاران این منطقه برگزار شد .

کد مطلب: ۸۰۳۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
چهل  و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد دانش آموزی در خارگ  برگزار شد

رضا برمک رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه خارگ گفت : جشنواره بین المللی فیلم رشد نقش بسیار موثری در تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت به ویژه سند تحول بنیادین دارد. بیشتر متخصصان عرصه تعلیم و تربیت و اصحاب هنر بر این باورند که هنر هفتم رساترین رسانه ی آموزشی و تربیتی را در اختیاردارد.

وی افزود : امروز برای آموزش تنها خواندن و نوشتن کافی نیست چراکه باید از همه حواس دانش آموزان در راستای آموزشی و تربیتی و فرهنگی و دینی او بهره برد لذا یکی از این ابزارها سینما و فیلم است .

برمک در خصوص هدف از برگزاری جشنواره مذکور عنوان کرد :هدف جشنواره فیلم رشد ضمن سرگرمی و پاسخ به مسائل دانش آموزان ، استفاده و بهره مندی از دانش رسانه ای فیلم برای بهبود کیفیت آموزشی نیز می باشد.

رئیس آموزش وپرورش منطقه خارگ تصریح نمود: مهم ترین هدف برگزاری چنین جشنواره ای ،آموزش همگانی در موضوعات مختلفی مانند معضلات اجتماعی ،سبک زندگی اسلامی ،احترام ، آشنایی به مفاهیم و فرایض دینی و معنویات می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار