معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

هیچ هدف درآمدی برای اسکان نوروزی در دستور کار ما قرار گرفته نشده است

اصفهان (پانا) _ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هیچ هدف درآمدی برای اسکان در دستور کار ما قرار گرفته نشده است و همه اهداف ما، تکریم همکاران فرهنگی است.

کد مطلب: ۸۰۳۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
هیچ هدف درآمدی برای اسکان نوروزی در دستور کار ما قرار گرفته نشده است

سید محمد میرپور در جلسه ستاد اسکان نوروزی سال 97 اظهار کرد: هم اکنون برنامه ریزی های لازم را براساس سیاست های مربوطه اجرایی کرده ایم و در ستاد خدمات سفر استان نیز برنامه ریزی استان اجرایی شد.

وی افزود: براساس شیوه نامه ای که وزارت آموزش و پرورش تعیین کرده است، برنامه اسکان نوروزی 97 را در برنامه های خود قرار داده ایم.

سید محمد میرپور ادامه داد: همه برنامه ریزی ها و سیاست اصلی ما جهت اسکان همکاران فرهنگی و مهیا کردن شرایط مطلوب است.

وی عنوان کرد: هیچ هدف درآمدی برای اسکان در دستور کار ما قرار نگرفته است و همه اهداف ما، تکریم همکاران فرهنگی است.

سید محمد میرپور اضافه کرد: سه دسته برنامه ریزی جهت اسکان مسافران فرهنگی در نظر گرفته شده است از جمله عملیات قبل از اسکان، حین اسکان و بعد از اسکان است که با تشکیل کارگروه های تخصصی، این مباحث را دنبال می کنیم.

وی تصریح کرد: از همه امکاناتی که در اختیار ما است، استفاده می کنیم تا خدمات بدون عیب به همکاران ارائه دهیم. در مواقعی که استان دچار چالش می شود، به صورت ویژه آموزش و پرورش وارد عمل می شود و از بقیه فضاها مانند سالن های ورزشی و ... جهت اسکان مسافران نوروزی استفاده می کند.

سید محمد میرپور گفت: همه این فعالیت ها باید مستندسازی شود و در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرا بگیرد و سپس در سامانه ثبت و ضبط شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار