مراسم عطرافشانی وغبار روبی مزار شهدا ی امورتربیتی در کاشمر برگزار شد

کاشمر(پانا): به مناسبت سالروز تأسیس امور تربیتی، مراسم عطرافشانی مزار شهدا درگلزار شهدای باغمزار کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۳۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم عطرافشانی وغبار روبی مزار شهدا ی امورتربیتی در کاشمر برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، به مناسبت هفته تربیت اسلامی مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، همکاران اداری، معاونین ومربیان پرورشی مدارس باحضور در گلزار شهدای امامزاده سیدحمزه(ع) یادو خاطره شهدا، به ویژه سردار شهید هادی شهابیان اولین مسئول کانون فرهنگی تربیتی کاشمررا گرامی داشته شد وبانثارشاخه های گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام نموده و با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند.

در این مراسم علی طاهریان مدیر آموزش وپرورش کاشمر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا که وظیفه مسئولان و آحاد ملت ایران است، تاکید کرد و گفت: همه ما استمداد می طلبیم از روح بزرگ و ملکوتی شهدا و امام شهدا(ره) تا بتوانیم ادامه دهنده راه پاک آنان وپیرو منویات مقام معظم رهبری باشیم.

وی با تبریک هشتم اسفند سالروز تأسیس امور تربیتی وهفته تربیت اسلامی، به نقش و جایگاه مربیان پرورشی در تربیت آینده‌سازان جامعه اسلامی و وظیفه خطیر آنها با توجه به مشکلات و معضلات و آسیب های فراوان اجتماعی اشاره کرد.

طاهریان با بیان اینکه مربیان پرورشی نقش مهمی در تربیت بهتر دانش‌آموزان دارند، ادامه داد: باید با انجام برنامه‌های صحیح و اصولی در زمینه تربیت دینی و اسلامی دانش‌آموزان، اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان جامعه هستند، خاطرنشان کرد: حفاظت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری و دستاورد‌های آن و انتقال به نسل جدید وظیفه ما‌ست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار