راه اندازی شهرک های ترافیک با هدف پیشگیری بهتر از درمان

فردیس(پانا) عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر فردیس ضمن تقاضا از شهردار برای احداث شهرک ترافیک اذعان داشت: شهرک های ترافیک بر مبنای پیشگیری بهتر از درمان است راه اندازی می شوند.

کد مطلب: ۸۰۳۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی شهرک های ترافیک با هدف پیشگیری بهتر از درمان

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در شهر فردیس، ملیحه اکبری در افتتاحیه شهرک ترافیکی فردیس بیان کرد: هر٣٣دقیقه یک نفر در تصادفات رانندگی کشته می شود و یکی از عواملی که به افزایش آمار تصادفات دامن می زند فقدان آموزش های ترافیکی و بی توجهی رانندگان به قوانین است.

وی در حاشیه آیین گشایش شهرک ترافیک فردیس در زمینی به مساحت ٣هزار متر مربع که با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان انتظامی و نظامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صورت پذیرفت گفت: ارائه آموزش های ترافیکی به کودکان باید از سنین پایه آغاز شود.

اکبری خاطر نشان کرد: افزایش نرخ جرایم راهنمایی و رانندگی به تنهایی از بازدارندگی لازم برخودار نیست و رانندگانی را می بینیم که بستن کمربند ایمنی را جدی نمی گیرند و خودروهایی که بی توجه به علائم راهنمایی و رانندگی، انواع تخلفات را مرتکب می شوند.

وی در پایان ضمن تقاضا از شهردار برای احداث شهرک ترافیک در فردیس اذعان داشت: شهرک های ترافیک بر مبنای پیشگیری بهتر از درمان است راه اندازی می شوند و با اشاعه آموزش های همگانی و ایجاد فرهنگ موثر ترافیکی می توان حصاری از ایمنی را ایجاد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار