امام‌جمعه فردیس:

مسئولان تنها با اتحاد و همدلی می‌توانند پاسخگو نیازهای مردم باشند

فردیس (پانا) - امام‌جمعه فردیس گفت: مردم خواستار رسیدگی به مطالباتشان هستند و مسئولان تنها با اتحاد و همدلی می‌توانند پاسخگوی نیازهای مردم باشند.

کد مطلب: ۸۰۳۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان تنها با اتحاد و همدلی می‌توانند پاسخگو نیازهای مردم باشند

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در فردیس، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی‌اکبر ایمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه فردیس، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت ام‌البنین (س)، گفت: این روز به نام روز "همسران و مادران" شهدا و ایثارگران نام‌گذاری شده است که درواقع همه ما موظف هستیم در هر وقت و زمانی قدردان زحمات و صبر این عزیزان باشیم.

وی افزود: لازم است در ایامی که به شب عید نزدیک می‌شویم به فکر نیازمندان و مستضعفان جامعه و شهر خود باشیم، همان‌طور که رهبر کبیر انقلاب در این مسیر به اقتدار قدم برمی‌داشتند و در این راستا اقدام به راه‌اندازی و تأسیس کمیته امداد نیز کردند.

امام‌جمعه فردیس تصریح کرد: در شهرستان فردیس هم از منابع طبیعی به‌خوبی استفاده نمی‌شود، برای مثال شاهد هستیم تنها نیروگاه منتظر قائم که در فردیس واقع‌شده است بیش از یک‌سوم آب مصرفی این شهرستان را برای خنک کردن یکی از توربین‌های بخار مصرف می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ایمانی ادامه داد: با سخنرانی در خطبه‌های نماز جمعه و پیگیری‌های مستمر بود که شرایطی را به وجود آوردیم تا نیروگاه به‌صورت گازسوز فعالیت کند.

وی بیان کرد: باید مشکلات عمده کشور را در نظر بگیریم و فکری به حال آن‌ها کنیم نه اینکه ورود زنان به ورزشگاه را یک مشکل یا معضل تلقی کرده و به دنبال راه‌حل بگردیم.

امام‌جمعه فردیس با اشاره به افزایش نرخ بیکاری و بسته شدن کارخانه‌ها، تأکید کرد: مردم خواهان این هستند که بدانند و آگاه شوند که چرا 6 میلیون بیکار در کشور وجود دارد و چرا تورم روبه افزایش است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ایمانی یادآور شد: با توجه به شرایط بد اقتصادی در کشور شاهد این هستیم که کود انسانی را نیز از ترکیه وارد کشور می‌کنند درحالی‌که در کشور توانایی تولید این سری از محصولات راداریم و لازم است قوه قضاییه در زمان مقرر و به مسائل و مشکلات ورود کند چراکه این روند به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست.

وی اضافه کرد: برخی از افراد که در امور نابسامان کشور تأثیرگذار بوده‌اند امروز به دنبال ایجاد جنجال و ناهنجاری هستند درحالی‌که آنان باید از مردم بابت رفتارهای اشتباهشان عذرخواهی کنند.

امام‌جمعه فردیس متذکر شد: مردم خواستار رسیدگی به مطالباتشان هستند و مسئولان تنها با اتحاد و همدلی می‌توانند پاسخگوی نیازهای مردم باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ایمانی با اشاره به اینکه مردم همواره سختی‌های بسیاری را تحمل کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مسئولان موظف هستند از زحمات مردم قدردانی کنند و با رسیدگی به مطالبات بر حق مردم پاسخگو صبوری آن‌ها باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار