در مسابقات دو و میدانی همایش دختران دونده خراسان‌جنوبی :

بیرجند قهرمان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول شد

بیرجند(پانا)_در مقطع ابتدایی مسابقات دو و میدانی همایش دختران دونده خراسان‌جنوبی"سفیران مبارزه با اعتیاد" تیم شهرستان بیرجند قهرمان شد.

کد مطلب: ۸۰۳۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
بیرجند قهرمان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول شد

به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی مسابقات دو و میدانی همایش دختران دونده خراسان‌جنوبی"سفیران مبارزه با اعتیاد" برگزار شد.

در این ماراتن استانی قریب بر 100 دانش‌آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه شهرستان‌های بیرجند، طبس، قاین، درمیان، خوسف، زیرکوه و نهبندان در سالن ورزشی شهید شهپر بیرجند با یکدیگر به رقابت پرداختند. در مقطع ابتدایی مسابقات دو و میدانی همایش دختران دونده خراسان‌جنوبی"سفیران مبارزه با اعتیاد" تیم شهرستان بیرجند با مربیگری "عاطفه سالاری" قهرمان شد، طبس در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد و نهبندان مقام سوم رقابت‌ها را به‌دست آورد.

در مقطع متوسطه اول این دوره از مسابقات تیم شهرستان بیرجند با مربیگری "مهدیه اعتصامی" برسکوی نخست رقابت‌ها قرار گرفت، تیم قاین جایگاه دوم را از آن خود کرد و طبس به مقام سوم رسید
همایش دختران دونده خراسان‌جنوبی"سفیران مبارزه با اعتیاد" توسط هیات دو و میدانی و با مشارکت استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزش دانش‌آموزی طی روزهای دهم و یازدهم اسفندماه در راستای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این همایش با حضور مهدی گلدانی معاونت تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش، علیرضا چاجی رئیس هیات دو و میدانی خراسان‌جنوبی، حسین دادی رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی و جمعی از مدیران ارشد اداری و ورزشی استان و شهرستان از تیم‌های برتر با حکم قهرمانی و هدایای ارزنده‌‌ای تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار