المپیاد رویش فرصتی برای رقابت با افراد حرفه ای تر

شیراز(پانا) - استان یزد به عنوان یکی از استان های میهمان مسابقات المپیاد ملی رویش با بیشترین شرکت کننده در این مسابقات در رشته های دومینو، مکعب روبیک و جنگا در شیراز حاضر شد.

کد مطلب: ۸۰۳۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
المپیاد رویش فرصتی برای رقابت با افراد حرفه ای تر

رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد در گفت و گو با پانا در خصوص این المپیاد توضیح داد: با توجه به اثرات مطلوبی که این نوع بازی ها برای نشاط و شادابی دانش آموزان دارد و همچنین ایجاد زمینه های بسیار مناسب برای یک رقابت سالم بین دانش آموزان همچنین در بحث تربیت اجتماعی آنان مؤثر است.

حسین ملانوری ادامه داد: ما در استان یزد با توجه به تجربه ای که سازمان دانش آموزی فارس داشته است طی هماهنگی هایی که با شهرستان ها و مناطق انجام دادیم برگزاری یک دوره آموزشی برای مربیان به منظور توجیه بهتر دانش آموزان در زمان محدودی که برای شرکت در مسابقات داشتیم مسابقه استانی با 250 شرکت کننده برگزار شد که 30 نفر سهمیه حضور در مسابقات ملی را دریافت کردند.

وی در خصوص تاثیرات مثبت این بازی ها بر دانش آموزان افزود: این مسابقات زمینه بسیار مناسبی است تا دانش آموزان بتوانند در کنار افراد حرفه ای به رقابتی سالم بپردازند و با رقابتی که انجام می دهند بتوانند مکان های بزگتری را برای رقابت های بزرگتر تجربه کنند که در بحث تربیت اجتماعی آنان بسیار مؤثر است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد با ابراز رضایت از میزبانی شیراز برای این مسابقات گفت: با توجه به سختی های میزبانی در برگزاری جشنواره ها و این قبیل المپیاد ها در این سطح و با این میزان حساسیت، سازمان دانش آموزی استان فارس بدون هیچ نقصی این کار را انجام دادند.

ملانوری اظهار داشت: هنوز جایی برای بهتر برگزار شدن این نوع برنامه ها وجود دارد که مطمئنا با اولین تجربه المپیاد ملی در شیراز برای سال های بعد به طور قوی تر و بهتر برگزار خواهد شد.

خبرنگار: پوریا کشاورز مؤیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار