قراب: شفر کاری کرده که خیال هواداران راحت است

تهران (پانا) - عضو هیات مدیره استقلال از نمایش این تیم مقابل پرسپولیس ابراز رضایت کرد.

کد مطلب: ۸۰۳۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی باشگاه استقلال، جواد قراب درباره پیروزی یک بر صفر آبی‌ها برابر پرسپولیس گفت: ضمن تبریک به خانواده بزرگ استقلال از جمله هواداران و پیشکسوتان فکر می‌کنم بهتر از این نمی شد بازی کنیم. نمایش ما عالی بود. کاملا حساب شده بازی کردیم و بازیکنان دقیقا می‌دانستند چه کاری باید انجام دهند. به نظرم درحال حاضر هیچ تیم ایرانی‌ای حریف استقلال نمی‌شود و شفر کاری کرده که خیال هواداران راحت است. هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه هم همه تلاششان را برای بالا بردن روحیه بازیکنان و موفقیت تیم از مدت‌ها پیش به کار بستند و خوشحالیم که امروز می‌بینیم نتیجه این تلاش‌ها و انتخاب صحیح شفر از سوی باشگاه و کمیته فنی جواب داده و تیم موفق است.

او افزود: در مورد داوری باید بگویم که برای فغانی در جام جهانی آرزوی موفقیت دارم ولی معتقدم کمی با ما نامهربان‌ بود. با این‌حال مثل همیشه به داوری احترام می‌گذاریم.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان اضافه کرد: همدلی در استقلال حرف اول را می‌زند. دیدیم که شفر بازهم پادوانی را فراموش نکرد و این همان مکتب استقلال است. تیام بازیکن جدیدمان هم در این مکتب جا گرفته و دیدید که چقدر پر تلاش بود. من مطمئنم که مقابل العین هم این روند خوب ما ادامه دارد و از فردا خودمان را برای آن بازی آماده می‌کنیم. معتقدم این روند استقلال به طور قطع نه تنها تا پایان فصل بلکه در فصل بعد هم ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار