ادامه ثبت‌نام آزمون دستیار تخصصی دندانپزشکی تا 18 اسفندماه

تهران (پانا) - رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت مهلت ثبت‌نام در سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۷ تا روز 18 اسفندماه ادامه دارد.

کد مطلب: ۸۰۳۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ادامه ثبت‌نام آزمون دستیار تخصصی دندانپزشکی تا 18 اسفندماه

محمد حسین پورکاظمی در گفت‌وگو با پانا گفت: ثبت‌نام آزمون دستیاری دندانپزشکی از ساعت ۱۱ روز ۸ اسفند ماه آغاز شده و این مهلت تا روز ۱۸ اسفند ماه ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال مدارک و تکمیل فرم ثبت نام، برای شرکت در آزمون اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به زمان برگزاری این آزمون نیز گفت: آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی همزمان با آزمون کارشناسی ارشد در روز۱۴ تیر ماه سال ۹۷ برگزارمی‌شود.

وی با بیان اینکه داوطلبان جهت ثبت‌نام اینترنتی باید نسبت به پرداخت مبلغ ۶۰۰ هزار ریال به عنوان هزینه ثبت‌نام اقدام کنند، تأکید کرد: بر اساس شرایط اعلام شده در دفترچه، نتایج اولیه و اسامی واجدان شرایط پذیرش که حداقل ٥٠ درصد نمره آزمون را کسب کرده باشند، پس از آماده شدن توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی از طریق سایت اعلام خواهد شد.

پورکاظمی با تأکید بر اینکه کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ١٨ روز دوشنبه ۱۱ تیر ۹۷ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد، گفت: این آزمون رأس ساعت ٩ صبح روز پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۷ به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی شهرهای تهران، اصفهان، بابل، تبریز، شیراز، زنجان،کرمان، مشهد، یزد و همدان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار