در آستانه بزرگداشت هفته مقام زن:

کمیسیون بانوان فرمانداری ری تشکیل جلسه داد

شهرری (پانا)- جلسه کمیسیون بانوان فرمانداری ری به منظور هماهنگی نهادهای مربوطه برای برگزاری هرچه باشکوه تر هفته زن ومیلادحضرت فاطمه (س)‌ در سالن روابط عمومی فرمانداری تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۸۰۳۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کمیسیون بانوان فرمانداری ری تشکیل جلسه داد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، در این جلسه فاطمه فکوریان مشاور فرماندار و رئیس کمیسیون زنان و خانواده فرمانداری ری با اشاره به اهمیت مقام زن و مادر گفت: تقدیر از زنان فعال در عرصه اجتماعی، دعوت از چهره هایی از جمله ، رئیس کتابخانه ملی ایران و رونمایی از کتاب های زنان نویسنده ری از عمده برنامه های این ایام است.

وی ضمن بیان مشکلات زنان سرپرست خانوار گفت: ضروری است بازارچه دائمی فروش محصولات این بانوان در شهرستان ری راه اندازی شود زیرا می تواند از راه درآمد زایی کمک بسیاری به توانمندسازی بیشتر زنان کند.
در ادامه سید ناصر موسوی سرپرست معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری گفت: جامعه زنان ایران اسلامی و به خصوص زنان ری توانمندی های بسیاری در زمینه های مختلف دارند و توانمندی و نشاط قشر بانوان منجر به داشتن جامعه ای با نشاط و پر امید می شود.

وی افزود: مهاجرت های بسیار به این شهرستان باعث شده که بسیاری از توانمندی های زنان استان های دیگر در عرصه های مختلف دینی، فرهنگی و اجتماعی و هنری به این نقطه سرازیر شده و می توان با شناسایی به موقع و صحیح این پتانسیل ها به شکوفایی، رشد و رونق شهرستان ری، به خصوص در عرصه گردشگری، کمک شایان توجهی کرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار