مدیر کل آموزش و پرورش استان قم: کمبود مربیان پرورشی درسطح مدارس استان قم وجود دارد

قم (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان قم ضمن تبریک به معاونین و مربیان پرورشی از کمبود نیرو در آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۳۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان قم:  کمبود مربیان پرورشی درسطح مدارس استان قم وجود دارد

حمیدرضا شیخ الاسلام روز سه شنبه به مناسبت هفته تربیت و روز امور تربیتی در نشست خبری معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شرکت و عنوان کرد: طرح خرید خدمات آموزش چالش فرا روی ما را کمتر کرده و با توجه به بازنشستگی 600 فرهنگی در سال به کمک آموزش و پرورش قم آمد تا بتوان کمبود نیرو را در مقاطع مختلف تحصیلی به ویژه مقطع ابتدایی جبران نماید.
وی افزود: از سال 65 تا 73، 560 هزار نفر در کل آموزش و پرورش ایران استخدام شدند که این تعداد بین سال های 93 تا 1400 بازنشسته می شوند و این مهم می طلبد که برای جبران کمبود نیرو فکر اساسی اتخاذ گردد.
شیخ الاسلام با اشاره به مهاجر پذیر بودن استان قم افزایش هفت هزار نفری دانش آموزان در سال تحصیلی جاری را یادآور شد و تصریح کرد: کمبود معلم جدی است و باید هر چه سریع تر چاره ای برای آن اندیشیده شود.
شیخ الاسلام با اشاره به تحصیل حدود 242 هزار دانش آموز در سال تحصیلی جاری در مدارس قم گفت: 235 هزار تن از آن ها در شهر قم و حدود هفت هزار نفر دیگر در مناطق کهک، جعفریه و خلجستان مشغول تحصیل هستند.
وی تأکید کرد: با کار کارشناسی مجموعه آموزش و پرورش قم که سال گذشته انجام شد سعی در توازن تعداد دانش آموز در نواحی چهارگانه آموزش و پرورش بود که علیرغم مخالفت های فراوان این امر به خوبی ساماندهی گردید.

مدیرکل آموزش و پرورش قم عقد قرارداد آموزش و پرورش با یک تیم فوتبال (صبا) را تکذیب و عنوان داشت: این اداره هیچ گونه قراردادی با هیچ باشگاه ورزشی ندارد و در هیچ شرایطی زیر بار این امر نمی رویم و البته به صلاح مجموعه آموزش و پرورش نیز نیست که وارد این قبیل قراردادو تفاهم ها گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار