تجلیل از از پیشکسوتان امور تربیتی در ارومیه

ارومیه (پانا) سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت 8 اسفند سالروز امور تربیتی، با حضور در مدارس دوگانه آموزش و پروش ارومیه از پیشکسوتان این حوزه تجلیل کردند.

کد مطلب: ۸۰۳۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از از پیشکسوتان امور تربیتی در ارومیه

اردشیر سید سیاح سرپرست آموزش و پرورش استان در این دیدار با تبیین جایگاه امور تربیتی در اهداف تعلیم و تربیت، افزود: نیروهای امور تربیتی از بدو تاسیس این نهاد تلاش داشتند که مبانی دینی و اخلاق را در بین دانش آموزان توسعه بخشیده و زمینه پرورش و تربیت نسلی مومن را فراهم کنند.

وی ادامه داد: بدون شک ارائه خدمات تربیت و فرهنگی فراگیر شور وشوق امید را دل در جوانان بارور ساخته و صلاحیت های شخصی و منش انسانی را در ذهن و ضمیر آنها تقویت نموده است.

سید سیاح گفت: امور تربیت همواره در آینه نگاه خانواده ها همواره از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

قدرت اله قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز در ادامه تاکید کرد: برجسته ترین چرخش در سند تحول بنیادین تبدیل نظام تعلیم و تربیت از آموزش محور به یک نظام کاملا تربیتی است.

وی اضافه کرد: در جهت تحقق آرمان های تربیت باید تمام ارکان مدرسه با رویکرد تربیتی به ماموریت و رسالت خطیر خود توجه داشته باشند.

قاسمی خاطر نشان کرد: اعضای خانواده بزرگ امور تربیتی در طول چهار دهه از عمر باشکوه خود ثابت کرده اند که از دلسوز ترین و اثر بخش ترین نیروهای آموزش و پرورش هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار