آیین رونمایی از پوستر « نمایش گوشهایم را بشنو»

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی: حمایت از تئاتر زمینه تعالی کارهای فاخر و ارزشی را فراهم می کند

تبریز (پانا)- آیین رونمایی از پوستر نمایش « گوشهایم را بشنو» به کارگردانی حسین اصل عبدالهی و نویسندگی علی پوریان در سالن جلسات حوزه هنری استان آذربایجان شرقی با حضور مدیران هنری، عوامل نمایش، اصحاب رسانه و برخی از فرهیختگان این عرصه رونمایی شد.

کد مطلب: ۸۰۳۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی: حمایت از تئاتر زمینه تعالی کارهای فاخر و ارزشی را فراهم می کند

رئیس حوزه هنری استان در ابتدای این رونمایی گفت: نمایش و تئاتر یکی از ماندگارترین، تاثیرگذارترین و پر بسامدترین شاخه‌های گستره‌ هنر است چراکه تاثیر عمیقی در مخاطب ایجاد می کند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی محمدیان افزود: امید است این کار باارزش با حمایت های مجموعه فرهنگی و هنری مورد رضایت مخاطبان قرار گرفته باشد چراکه این نمایش با عقبه‌ فکری و قابل قبولی تولید شده است.
وی با بیان اینکه نمایش « گوشهایم را بشنو»، کاری ارزشی است که به بیان مصائب جانبازان اعصاب و روان می پردازد، خاطرنشان کرد: حمایت از این نمایش فرهنگی طبیعتا زمینه را برای رشد و تعالی کارهای فاخر و ارزشی فراهم می کند.

رساندن تئاتر تبریز به جایگاه والا دغدغه‌های اصلی مسئولان فرهنگی است
در ادامه این مراسم، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه عاشورا گفت: پیش از اجرای این نمایش باارزش در شورای ارزشیابی دقایقی از آن را مشاهده کرده‌ام که با صراحت تمام می‌توان گفت یک اثر تماشایی بوده و بازیگران توانمند و اعضای بااستعداد این گروه توانسته اند به زیبایب هنرآفرینی کنند.
هادی هاشمی اظهار کرد: برای تئاتر تبریز باید یک کار خوب انجام گیرد تا بتوان استعدادهای باارزش را به نقطه صعودی برسانیم، در این راستا یکی از دغدغه‌های اصلی رساندن تئاتر به جایگاه والا در حوزه فرهنگ و هنر است.

گوشهایم را بشنو کاری متفاوت برای جانبازان می باشد
حسین اصل عبداللهی، کارگردان این نمایش ارزشی اظهار کرد: این نخستین بار است که به حالت سفارشی کاری را اجرایی خواهیم کرد و اصولا نمایش از دغدغه های شخصی ام به شمار می رود.
عبدالهی ادامه داد: از آنجا که متن را نسبت به آثار ارزشی قبلی متفاوت دیدم، به همین دلیل اقدام به همکاری با نویسنده این اثر کردم، اجرایی کردن این نمایش ادای دینی بوده برای کسانی که در راه ایران اسلامی از جان و دل ایثار کرده و همواره با دشمنان مقابله کرده‌اند.

جانبازان اعصاب و روان مظلوم واقع شده اند

در ادامه این آیین، رقیه شادخواه از بازیگران نمایش فوق نیز گفت: پرداختن به موضوع جانبازان و ایثارگری های آنها کاری خاص می باشد چرا که آنها به ویژه جانبازان اعصاب و روان شرایط بسیار سختی را دارند و به نوعی مظلوم واقع شده اند.
وی ادامه داد: نمایش گوشهایم را بشنو دردهای این قشر مظلوم جامعه را بیان می کند.
گفتنی است، نمایش «گوشهایم را بشنو» به نویسندگی علی پوریان و کارگردانی حسین اصل عبداللهی به سفارش و حمایت حوزه هنری استان آذربایجان شرقی تولید شده و از ١۵ اسفند در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز به روی صحنه می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار