معاونین پرورشی سیستان و بلوچستان مزار جانشین لشکر 41 ثارالله را غبارروبی و عطرافشانی کردند

زاهدان (پانا) - بمناسبت 8 اسفند"سالروز امور تربیتی" معاونین پرورشی استان سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهید سردار حاج قاسم میرحسینی جانشین لشکر 41 ثارالله را غبار روبی و عطر افشانی کردند.

کد مطلب: ۸۰۳۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
معاونین پرورشی سیستان و بلوچستان مزار جانشین لشکر 41 ثارالله را غبارروبی و عطرافشانی کردند

معاون پرورشی و فرهنگی استان گفت: سردار شهید قاسم میرحسینی فردی مخلص جان فدا و ایثارگر به تمام معنا بود.
سعیده سرگلزایی اظهار داشت: شهید میرحسینی که از شهدای شاخص استان بود؛ او با 23 سال سن بعنوان جانشین لشکر 41 ثارالله منصوب شد و زمانی که از رشادت های این شهید بزرگوار صحبت می شود گویا چندین سال از سن خودش بزرگتر بوده است.
وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در سفری که به منطقه سیستان دردهه 80 داشتند به شخصیت میرحسینی اشاره کرده و فرمودند من سیستان را با ایشان (شهید میرحسینی) شناختم.
سردار شهید حاج قاسم میرحسینی جانشین لشکر 41 ثارالله دوران هشت سال دفاع مقدس در گلزار شهدای بخش جزینک از توابع شهرستان زهک واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان خاکسپاری شده است.
عملیات کربلای پنج در 19 دی 1365 پس از عملیات ناموفق کربلای 4 کلید خورد و اهمیت این عملیات برای ایران و دشمن خیلی مهم بود.
در این عملیات بزرگ 44 نفر از رزمندگان مخلص و شجاع منطقه سیستان به شهادت رسیدند که سردار قاسم میرحسینی جانشین فرمانده لشکر 41 ثارالله از جمله این عزیزان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار