شرکت کنندگان المپیاد رویش در گفت و گو با پانا:

بازی های فکری برتر از بازی های رایانه ای است

شیراز ( پانا) - دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات المپیاد رویش از برتری بازی های فکری نسبت به بازی های رایانه ای یاد کردند و به دیگر دانش آموزان پیشنهاد شرکت در این مسابقات را دادند.

کد مطلب: ۸۰۳۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
بازی های فکری برتر از بازی های رایانه ای است

بازیکنان رشته مسابقات اتتلو و جنگا در گفت و گویی صمیمانه با خبرنگار پانا از وضعیت خوب مسابقات و پیشرفت در داوری این بازی ها یاد کردند.

امرالله صفری یکی از بازیکنان رشته مسابقات اتللو که در این دیدار خود مغلوب حریف شده بود اظهار داشت: بازی فکری اتللو یکی از بازی های مفید می باشد که باعث پیشرفت و تاثیرات مثبت در دانش آموزان می شود و ذهن آنان را فعال می کند.

این دانش آموز که در پایه نهم مشغول به تحصیل می باشد دلیل شکست خود را مغرور شدن و دست کم گرفتن حریف دانست و افزود: با وجود باخت در این دوره مسابقات هنوز هم حاضر به شرکت در این مسابقات در سال های آینده هستم.

وی گفت:برخلاف بازی های رایانه ای که تنها وقت دانش آموزان را تلف می کند بازی های فکری می تواند مغز آنان را فعال و پویا کند.

در ادامه یکی از برندگان مسابقات بازی جنگا در خصوص مسابقات اظهار داشت: نحوه برگزاری مسابقات نسبت به سال گذشته پیشرفت های بسیاری خصوصا در بخش داوری داشته است.

این دانش آموز دوره پیش دانشگاهی ادامه داد: من به بازی های کامپیوتری علاقه ای ندارم و بیشتر در مسابقات بازی های فکری شرکت خواهم کرد که این امر موجب افزایش فعالیت های مغزی می شود.

همچنین محسن فیروزی دانش آموز پایه هفتم یکی دیگر از برندگان مسابقات جنگا در خصوص سطح مسابقات اظهار داشت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و تمام حریفان حرفه ای بودند.

این دانش آموز ادامه داد: حتی اگر در رده های بالاتر هم در بازی ها شکست بخورم هرگز مسابقات را رها نمیکنم و برای سال های آینده تلاش خواهم کرد.

وی در پایان از دانش آموزان خواست تا با شرکت در این مسابقات بهره هوشی خود را محک بزنند.

خبرنگار : پوریا کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار