نهمین دوره ی انتخابات مجلس دانش آموزی شهرستان البرز؛

دومین همایش توانمند سازی و انتخابات مجلس دانش آموزی شهرستان البرز برگزار شد

انتخابات نهمین دوره ی مجلس دانش آموزی در کانون فرهنگی و تربیتی شهید مطهری شهرستان البرز برگزار شد .

کد مطلب: ۸۰۳۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دومین همایش توانمند سازی و انتخابات مجلس  دانش آموزی شهرستان البرز برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان البرز درابتدا ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته امور تربیتی گفت: هفته امور تربیتی شجره طیبه شهیدان رجایی و باهنر است. اکنون در مدارس شاهد آن هستیم که فعالیت های پرورشی قربانی فعالیت های آموزشی می شوند و به همین علت از مسائل تربیتی دور می شویم و این امر جامعه را تهدید می کند.مدیر مدرسه باید رویکرد تربیتی داشته باشد تا مدرسه در امور پرورشی و آموزشی موفق شود.
محمد رفائی نژاد ادامه داد:خطای تصمیم انفرادی به مراتب چندبرابر بیشتر از خطای جمعی است. در شورا حتی اگر نتیجه ای منفی بدست آید،حاصل از یک تفکر و مشورت جمعی است.یکی از بسترهایی که موجب شکوفایی استعداد و توانایی در دوره نوجوانی می شود،شرکت در امور جمعی خاصه شرکت در شورا است.
رفائی نژاد افزود:در این انتخابات ۱۱ دختر و ۱۱ پسر انتخاب می شوند.افراد انتخاب شده موظف هستند تا مشکلات مدارس و دانش آموزان را به منطقه ارائه دهند و از سوی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان البرز ابلاغ های لازم را دریافت کنند.
کارشناس فعالیت های اردویی و کانون های اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین نیز گفت:شخص باهوش در دیدگاه جامعه امروز و آموزش و پرورش به شخصی اطلاق می شود که شخص بتواند تعاملی سازنده و ارتباطی با اطرافیانش برقرار کند.شورای دانش آموزی در حال حاضر یک نهاد صنفی است که برای دفاع از حق و مطالبات صنفی دانش آموزان تشکیل شده است و اعضای شورا بر اساس انتخابات آزاد، انتخاب می شوند.اعضای شورا سعی کنند تا راهکار های خلاقانه تری در مدرسه اجرا کنند.
رجبی درپایان افزود: نشست اعضای شورا با مسئولین کمک شایانی به پیشبرد امور می کند و این معاضدت مسئولین پشتوانه ی گرمی برای دانش آموزان است و این امر یکی از اهداف اصلی مجلس شورای دانش آموزی است.

خبرنگار:مهشید کشتکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار