مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

برگزاری مرحله نخست هشتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزان استان البرز

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری مرحله نخست هشتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزان استان البرز با تلاش معاونت تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی و هیأت ورزش دانش آموزی استان البرز خبر داد و گفت: این مسابقات از 5 اسفند آغاز و تا 24 اسفند ادامه دارد.

کد مطلب: ۸۰۲۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله نخست هشتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزان استان البرز

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، خسرو ساکی، در خصوص اجرای برگزاری مرحله نخست هشتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزان استان البرز اظهار داشت: مرحله نخست هشتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزان استان البرز با تلاش معاونت تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی و هیأت ورزش دانش آموزی استان البرز از 5 اسفند لغایت 24 اسفند برگزار می گردد.

ساکی افزود: المپیاد ورزشی مناطق با حضور حدود 37 هزار نفر دانش آموز درسطح مناطق هشتگانه برگزار گردید، که 4 هزار نفر از این شرکت کنندگان در هشتمین دوره ی المپیاد ورزشی استان در قالب 53 رشته ورزشی، جنسیت، دوره ی تحصیلی به رقابت با یکدیگر می پردازند.

وی در ادامه گفت: مسابقات دانش آموزی طبق شیوه نامه ی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور با رویکرد مدرسه قهرمان و کانون قهرمان برگزار می شود و شروع آن با برگزاری مسابقات بسکتبال آغاز شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در پایان یاد آور شد: تیم های مدارس قهرمان و ورزشکاران نخبه در این المپیاد از طرف انجمن ورزشی انتخاب می شوند و برای اعزام به مسابقات کشوری در تابستان 97 آماده خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار