بازسازی روحی و روانی مردم زلزله‌زده کرمانشاه مورد توجه قرار بگیرد

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: امر بازسازی باید به صورت جامع در نظر گرفته شود و بازسازی روحی و روانی مردم زلزله زده استان نیز مورد توجه باشد.

کد مطلب: ۸۰۲۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بازسازی روحی  و روانی مردم زلزله‌زده کرمانشاه مورد توجه قرار بگیرد

به گزارش خبرنگار پانا کرمانشاه، رضوان حکیم‌زاده در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اظهار داشت: حامل پیام تشکر خاص وزیر آموزش و پرورش از مهندس بازوند هستم که در خط مقدم ایثار و مهر برای فرزندان دیار قهرمانان هستند و از ایشان که، به تدبیر و سختکوشی خوشنام هستند جز این توقعی نمی‌رفت.
حکیم‌زاده در ادامه افزود: مدیران آموزش و پرورش و مدرسان استان به خوبی پای کار آمدند تا روند آموزش دانش آموزان زلزله زده با تاخیر مواجه نشود که جای بسی خرسندی است.
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت مقوله بازسازی در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: امر بازسازی باید به صورت جامع در نظر گرفته شود و بازسازی روحی و روانی مردم زلزله زده استان نیز مورد توجه باشد.
وی با بیان اینکه ۳۲۱ هزار و ۹۹۰ دانش آموز استان کرمانشاه باید محور تصمیم گیری ها در مناطق زلزله زده باشد، گفت: همه دستگاه های اجرایی همراه آموزش پرورش و یاری رسان این مجموعه در رسیدن به اهداف متعالی باشند.
حکیم‌زاده همچنین یادآور شد: بازگشایی مدارس مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بعد از گذشت ۲ هفته از وقوع زلزله یک رکورد خوب در حوادث طبیعی کشور محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار