نقش مربیان تربیتی در تربیت نسل فردا بسیار برجسته است

امام جمعه پاوه گفت: مربیان تربیتی باید فکری به حال جوانان بکنند، این جوانان در آینده جانشین ما خواهند بود و جامعه به دست آن‌ها خواهد افتاد.

کد مطلب: ۸۰۲۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نقش مربیان تربیتی در تربیت نسل فردا بسیار برجسته است

به گزارش خبرنگار پانا کرمانشاه، ماموستا ملا قادر قادری در حاشیه کلاس تفسیر و اخلاق با حضور مشتاقان و عاشقان کلام وحی، رؤسای آموزش و پروش پاوه، نوسود و باینگان و جمعی از مربیان پرورشی آموزش ‌و پرورش در مسجد قبا برگزار شد، به جایگاه تربیت در اسلام اشاره کرد و گفت: جایگاه تربیت در اسلام خیلی مهم است زیرا تربیت شغل پیامبران و مأموریت پیامبر بزرگوار ما بوده است.
وی اقدامات فرهنگی در زمینه ی تربیت صحیح را بسیار مهم دانست و گفت: در عصری که در شبانه‌روز میلیون‌ها کلمه در رسانه‌ها و فضاهای مجازی برای انحراف جوانان ما گفته می‌شود هم ما روحانیون و هم فرهنگیان نسبت به هجمه روز در امر تربیت کمتر قدم برمی‌داریم. می‌طلبد در این زمینه هوشیارانه‌تر عمل کنیم.
ماموستا قادری نقش مربیان تربیتی را در تربیت نسل فردا بسیار برجسته دانست و گفت: مربیان عزیز تربیتی باید فکری به حال جوانان بکنند، این جوانان در آینده جانشین ما خواهند بود و جامعه به دست آن‌ها خواهد افتاد، اگر درست تربیت شوند جامعه را حفظ خواهند کرد، در غیر این صورت شاهد مشکلات عدیده خواهیم بود.
امام جمعه پاوه در بخش دیگری از سخنان خود به تأسیس نهاد امور تربیتی توسط شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر شاخه‌ای از آموزش و پروش را به نام امور تربیتی دایر کردند که منشأ خدمات بسیار گشت اما بعد از مدتی سیاست آموزش ‌و پرورش و سیاست های جناحی باعث شد امور پرورشی تشکیل و امور تربیتی زیر مجموعه آن شد و با این ادغام، مأموریتی که در سال ۵۹ به امور تربیتی داده شده بود مقداری تضعیف گردید،اما امروزه نیاز است به این واحد بیشتر توجه شود زیرا از هر طرف برای نسل جوان ما کمین کرده‌اند.
ماموستا قادری ضمن تبریک و گرامیداشت روز امور تربیتی به فرهنگیان و مربیان پرورشی، گفت: ۸ اسفند سالروز تأسیس نهاد امور پرورشی را به تک‌تک فرهنگیان و دانش آموزان عزیز و رؤسای آموزش ‌و پرورش و معاونین آن‌ها تبریک عرض می‌کنم و برای همگی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار