جعفر دلشاد عظیمی در گفتگو با پانا:

مهم‌ترین اهداف امور تربیتی حراست از مرز‌های اعتقادی و حفظ دستاورد‌های انقلاب در مدارس است

تربت جام (پانا): مراسم نکوداشت هشتم اسفند روز امورتربیتی و هفته تربیت اسلامی در سالن همایشهای دانشگاه وحدت تربت جام برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۲۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین اهداف امور تربیتی حراست از مرز‌های اعتقادی و حفظ دستاورد‌های انقلاب در مدارس است

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، معاون پرورشی وتربیت بدنی تربت جام در این مراسم با بیان اینکه با تشکیل نهاد امور تربیتی توسط شهیدان رجایی و باهنر زمینه لازم برای تربیت نیروی انسانی متعهد و اخلاق مدار برای آینده جامعه فراهم شد گفت: مهم‌ترین اهداف تشکیل امور تربیتی حراست از مرز‌های اعتقادی و حفظ دستاورد‌ها و تبیین ارزش‌های انقلاب در مدارس است.
جعفردلشاد عظیمی افزود: انتقال مجموعه باورها، ارزش ها، رفتارها، دانش‌ها و مهارت‌های هرجامعه به استمرار و بقای آن‌ها در آن جامعه کمک کرده و این وظیفه مهم بر عهده دستگاه تعلیم و تربیت بویژه مربیان و معاونین پرورشی است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز در این مراسم با بیان اینکه در سند تحول بنیادین که حکم قانون اساسی را دارد از شش ساحت تعریف شده برای نظام تعلیم و تربیت، پنج ساحت ناظر بر فعالیت‌های امور تربیتی است گفت: ترویج و گسترش باور‌ها و ارزش‌های اسلامی و تقویت هویت ملی و دینی به کمرنگ شدن هجمه گسترده دشمنان بویژه در بحث جنگ نرم کمک می‌کند و این مهم وظایف متولیان تعلیم و تربیت بویژه مربیان و معاونین پرورشی را دوچندان می‌کند.
در پایان این مراسم از مربیان و فعالان امور تربیتی و پرورشی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار