رئیس اداره کالا اداره راهداری خراسان جنوبی خبر داد:

رشد ۱۵ درصدی جابجایی کالا در خراسان جنوبی طی ۱۱ ماه امسال

بیرجند (پانا) ـ رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: رشد ۱۵ درصدی جابجایی کالا در ۱۱ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اعلام شد.

کد مطلب: ۸۰۲۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
رشد ۱۵ درصدی جابجایی کالا در خراسان جنوبی طی ۱۱ ماه امسال

هادی حیدری رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان با اعلام این خبر افزود: بررسی انجام شده از سیستم کنترل بارنامه، تناژ جابجا شده در بهمن‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۱۵ درصد رشد داشته و سفر کامیونی نیز نسبت به مشابه سال قبل ۱۳ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در این مدت بیش از ۴ میلیون و ۲۴۴ هزار تن کالا با تعداد بیش از ۲۸۴ هزار سفر کامیونی در سطح استان به مقاصد درون و برون‌استانی جابجا شده است.

وی بیان کرد: عمده کالاهای جابجا شده از مبدأ استان به ترتیب، سیمان کیسه‌ای، زغال‌سنگ، سنگ سنگ‌بری، انواع کاشی، خاک معدنی، بنتوشیت، سیمان فله‌ای، خاک نسوز و مصالح ساختمانی بوده است.

حیدری در پایان بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۸۴۵۳ نفر راننده حمل و نقل کالای استان اعم از ناوگان باری و وانت در حمل‌ونقل کالای استان با استفاده از ۴۵۷۸ دستگاه انواع کامیونت، کامیون و تریلی و وانت‌بار در این حوزه فعال هستند و عمر متوسط ناوگان باری حمل‌ونقل کالای استان برابر ۱۲.۳۷ سال است که نسبت به عمر ناوگان باری حمل‌و‌نقل کالای کشوری (۱۷.۰۴ سال) و عمر متوسط ناوگان وانت‌بار ۸۶.۶ سال بوده که نسبت به عمر ناوگان وانت‌باری حمل‌و‌نقل کالای کشوری (۸.۰۲ سال) بوده و از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار