روحانی: احداث طرح‌های گلخانه‌ای 2 برابر شده است

تهران (پانا) - به گفته رئیس جمهوری  احداث طرح‌های گلخانه‌ای از ابتدای دولت یازدهم تا کنون حدود 2 برابر شده که این به معنای تلاش مردم بزرگوار و پرتلاش ایران است.

کد مطلب: ۸۰۲۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
روحانی: احداث طرح‌های گلخانه‌ای 2 برابر شده است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح همزمان طرح‌های عمرانی استان هرمزگان در تالار شهید آوینی شهرستان بندرعباس افزود: امروز میزان طرح‌های گلخانه ‌ی استان هرمزگان به 205 هکتار می‌رسد که یک قدم بسیار مهم است.
وی افتتاح 49 هکتار طرح گلخانه‌ای در استان هرمزگان را رقمی بزرگ عنوان کرد.
رئیس جمهوری در ادامه به افتتاح یک طرح پرورش «ماهی در قفس» در بندرلنگه اشاره کرد و افزود: باید اسم مناسب‌تری روی این طرح گذاشته شود و همانطوری که نمی‌خواهیم کسی در قفس باشد ماهی را هم نمی‌خواهیم در قفس باشد و باید نام بهتری برای این طرح انتخاب کرد.
روحانی همچنین در مورد طرح‌های آبرسانی نیز گفت: زمانی که آب آشامیدنی را به مردم می‌رسانیم بسیار زیباست و هر گاه گفته می‌شود آب آشامیدنی به شهر یا روستایی می‌رسد به یاد اباعبدالله الحسین (ع) می افتیم.
وی تاکید کرد که زندگی ما باید از نام امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا پر برکت باشد.
وی در ادامه بیان کرد: امروز شاهد تلاش‌های وزارت راه‌و شهرسازی در بندر شهید رجایی هرمزگان بودیم و اکنون از این که می‌شنویم در این استان 50 درصد جمعیت در روستاها زندگی می‌کنند بار مسئولیت سنگینی برای خدمات به روستاها برای دولت ایجاد می‌کند که روستائیان زندگی آسان‌تری داشته باشند.
رئیس جمهوری بیان کرد: راه روستایی از موارد بسیار مهم است و افتتاح یک هزار کیلومتر راه روستایی در هرمزگان اقدام بسیار ارزشمندی است.
وی ادامه داد: ایجاد اسکله‌های شناور برای جزایر هرمزگان به خصوص در تعطیلات عید نوروز نقش ارزشمندی برای گردشگری دارد و گردشگری اهمیت زیادی برای ما با توجه به نشاط مردم و اشتغال دارد تا ایران بهتر دیده شده و مردم کشور خود را بشناسند.
روحانی تاکید کرد: حضور گردشگر خارجی نیز می‌تواند مردمان کشورهای مختلف جهان را با فرهنگ مردم ما و آثار این کشور آگاه تر کند.
کاروان تدبیر و امید به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان امروز چهارشنبه نهم اسفندماه میهمان مردم هرمزگان است.
در این سفر 2 روزه 15 طرح مهم با هزینه بیش از 40 هزار میلیارد ریال از جمله فولاد صبا، مرحله جدید بندر شهید رجایی، پالایشگاه گاز گورزین قشم، طرح افزایش بنزین پالایشگاه نفت بندرعباس افتتاح و عملیات اجرایی 15 طرح دیگر نیز با اعتبار بیش از 2 هزار میلیارد تومان آغاز می‌شود.
این دومین سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به استان هرمزگان در سال جاری است و رییس جمهوری، نهم و دهم اردیبهشت ماه امسال به بندرعباس سفر کرد که طی آن مرحله اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس، صبا فولاد خلیج فارس و چند طرح عمرانی دیگر به بهره‌برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار