معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان سمنان:

استان سمنان؛ کسب رتبه برتر کشور در امر اقامه نماز برای دومین سال پیاپی

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: آموزش و پرورش استان سمنان در امر اقامه‌ نماز، رتبه‌ برتر کشور را برای دومین بار کسب کرده است.

کد مطلب: ۸۰۲۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
استان سمنان؛ کسب رتبه برتر کشور در امر اقامه نماز برای دومین سال پیاپی

قاسم شریفی، افزود: پرداختن به شعائر دینی به ویژه نماز همواره محور اصلی فعالیت های آموزش وپرورش بوده است.

وی بااشاره به در طول 3 سال گذشته شعار سال تحصیلی جدید با محوریت نماز انتخاب شده است، اظهارکرد: در زمان حاضر در 720 مدرسه استان نماز جماعت برگزار که در 400 مدرسه با حضور روحانیون و در بقیه مدارس با حضور همکاران فرهنگی نماز اقامه می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان سمنان از کسب رتبه اول کشور در طرح مبین خبرداد و گفت: برنامه های متعددی در راستای مفاهیم نماز، همایش ها و اجلاس ها در سطح شهرستان و منطقه برگزار نمودیم.

شریفی با اشاره به اجرای طرح ملی "امین " در ۱۵ درصد از مدارس استان اظهارکرد: تا سال قبل از 92 تنها 30 مدرسه مجری طرح امین بودند که این آمار در سال 96 به 151 مدرسه افزایش پیدا کرده است که از این حیث رتبه نخست کشور هستیم.

وی با بیان اینکه حوزه تربیتی و پرورشی با کمبود بودجه مواجه است، گفت: با وجود این مشکلات اکثر برنامه و مسابقات فرهنگی در استان سمنان برگزار شده و این در حالی است که در برخی از استان‌ها این مسابقات دیگر برگزار نمی‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار