مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

۴۱۱ مدرسه زیر پوشش برنامه تعالی مدیریت مدرسه قرار دارند

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هم اکنون در استان اردبیل ۴۱۱ مدرسه زیر پوشش برنامه تعالی مدیریت مدرسه قرار دارند.

کد مطلب: ۸۰۲۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
۴۱۱ مدرسه زیر پوشش برنامه تعالی مدیریت مدرسه قرار دارند

احمد ناصری در همایش تجلیل از مدیران مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه در اردبیل اظهار کرد: این برنامه با هدف ترویج و تقویت سیستم خودارزیابی در درون مدرسه، ارتقای کیفیت آموزشی و مشارکت مسئولان، والدین و دانش آموزان در اداره مدرسه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون در استان اردبیل ۴۱۱ مدرسه در این طرح شرکت دارند، خاطرنشان کرد: این مدارس شامل ۴۶ مدرسه ابتدایی، ۱۹۹ مدرسه متوسطه دوره اول، ۱۰۹ مدرسه متوسطه دوره دوم و ۳۳ واحد فنی و حرفه ای و کاردانش می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین گفت: علاوه بر مدارس شهری در ۲۴ مدرسه عشایری نیز برنامه تعالی مدیریت مدرسه اجرا می شود.

ناصری ادامه داد: این برنامه با نگاه به سند تحول بنیادین آموزش آموزش و پرورش تدوین شده تا پاسخگوی نیازهای فردی و ملی متناسب با معیارهای دینی و اسلامی باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگسازی و بسترهای لازم برای پوشش بیشار مدارس در این برنامه انجام شود، تصریح کرد: طرح تعالی مدیریت مدرسه استان اردبیل از سه سال پیش و در سه سالتحصیلی در اردبیل اجرایی شده که در سال اول ۱۴۱ مدرسه، سال دوم ۲۲۴ مدرسه و امسال نیز ۴۱۱ مدرسه زیرپوشش طرح رفته اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: برنامه تعالی مدیریت مدرسه به عنوان یک سند پایین دستی تعریف می شود و زیر نظام مدیریت و رهبری سند تحول بنیادین آموزش به شمار می رود.

ناصری کیفیت و توجه به کیفیت بخشی، داشتن برنامه عملیاتی، خودارزیابی و استقرار تعالی در مدرسه را از فرآیندهای توسعه و بهبود کیفیت مدیریت مدرسه اعلام کرد. در این همایش که با حضور مدیران مدارس استان اردبیل در مجتمع فدک اردبیل از برگزار شد از خانم ها عفت بستانی و لاله امام جمعه زاده به عنوان مدیران ممتاز کشوری با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار