نایب رئیس مجلس اعلام کرد: پرداخت مطالبات تا ۱۰۰ میلیون تعاونی ولی عصر از هفته آینده

تهران (پانا) - نایب رییس مجلس، تصمیمات نشست امروز نمایندگان سران سه قوه درباره تعاونی ولی عصر (عج) را تشریح و اعلام کرد  پرداخت مطالبات تا ۱۰۰ میلیون تعاونی ولی عصر از هفته آینده انجام می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۲۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نایب رئیس مجلس اعلام کرد: پرداخت مطالبات تا ۱۰۰ میلیون تعاونی ولی عصر از هفته آینده

به گزارشخانه ملت، مسعود پزشکیان با اشاره به نشست امروز نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری مشکلات سپرده‌گذاران تعاونی ولی‌عصر (عج) گفت: در جلسه امروز تصویب شد که به سپرده‌گذاران تعاونی ولی‌عصر (عج) اعلام شود که می‌توانند سپرده‌های خود را دریافت کنند و حدود ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان به تمامی سپرده‌گذاران این تعاونی پرداخت شود.

نایب رییس مجلس، افزود: اگر تا سقف ۸۰ تا ۹۰ میلیون تومان به سپرده‌گذاران این موسسه پرداخت شود احتمالا ۹۸ تا ۹۹ درصد سپرده‌‌گذاران تسویه حساب می‌شوند و تنها حدود ۲ درصد باقی می‌ماند که پیگیری می‌شود که این ۲ درصد نیز پرداخت شود.

اگر دارایی‌ها کفاف ندهد تا سقف ۹۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، ادامه داد: مقرر شده که خط اعتباری باز شود تا بانک مرکزی بتواند سپرده‌های این سپرده‌گذاران را پرداخت کند، اما مطمئنا باید از هفته آینده نیز این پرداخت‌ها آغاز شود.

نایب رییس مجلس، با بیان اینکه مقرر شده که تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری ولی‌عصر (عج) پرداخت شود، تصریح کرد: به افرادی که بیش از ۱۰۰ میلیون تومان نیز سپرده دارند، باید این مبلغ پرداخت شود، اما اگر دارایی‌های آنها کفاف ندهد تا سقف ۹۰ میلیون تومان به تمامی سپرده‌گذاران پرداخت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار