مدیرکل امور بانوان آموزش و پرورش: به دنبال بازگرداندن دختران بازمانده از تحصیل در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرها هستیم

زاهدان (پانا) - مدیرکل امور بانوان وزارت آموزش و پرورش یافتن و بازگرداندن به مدرسه را برای دخترانی که از تحصیل بازمانده‌اند، را یکی از وظایف اصلی این اداره دانست.

کد مطلب: ۸۰۲۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل امور بانوان آموزش و پرورش: به دنبال بازگرداندن دختران بازمانده از تحصیل در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرها هستیم

فرحناز مینایی پور، مدیرکل امور بانوان آموزش و پرورش گفت: «آقای بطحایی وزیر آموزش و پرورش بعد از ورود به استان سیستان و بلوچستان ازمدیرکل آموزش و پرورش استان خواستند تا از مدرسه ای در حاشیه شهر بازدید کنند. به محرومترین مدرسه حاشیه شهر زاهدان منطقه لار ناحیه یک زاهدان که رفتند و از مدرسه ای که کانکسی بازدید کردند بعد از بازدید از دانش آموزان عذر خواهی کردند و گفتند: شما در این وضعیت هستید و نمی توانم کاری کنم ان‌شاءلله سعی ما براین است که بتوانیم در این زمینه کاری انجام دهیم.»

وی ادامه داد: به دنبال این بازدید کلیپی درون فضای مجازی منتشر شد و مسئولان ایران خودرو این کلیپ را دیدند و تصمیم گرفتند که امسال به جای چاپ تقویم به این منطقه آمده و درآن یک مدرسه دوازده کلاسه بسازند و کاری کنند که بچه‌ها مدرسه داشته باشند و بتوانند ادامه تحصیل دهند.

مینایی‌پور درباره لذت ساخت مدرسه و حس دیدن دانش آموز پس از حضور زیرسقف کلاس گفت: ما تلاش می‌کنیم تا بتوانیم خیران را شناسایی کنیم و به این منطقه بیاوریم.

وی ادامه داد: با توجه به مسئولیتم درحوزه‌ زنان وزارت‌ آموزش و پرورش به دنبال بازگرداندن دختران بازمانده از تحصیل در مناطق کم‌ برخوردار و حاشیه شهر هستیم.

مدیرکل امور بانوان آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد تا بتوان از طریق تحصیل در رشته‌های کاردانش و فنی حرفه‌ای برای این دانش آموزان کارآفرینی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار