تعطیلات نوروز، فرصتی برای تست‌زنی و رکوردگیری

تهران (پانا) - تعطیلات نوروز می تواند زمان آماده سازی کنکوری ها برای تحمل روزهای فشرده وسخت آخر باشد. تمرین تست زنی با هدف ارزیابی سرعت عمل و رکوردگیری می تواند از استفاده های دیگر ایام عید باشد.

کد مطلب: ۸۰۲۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد

اگر شما دانش آموز پیش دانشگاهی هستید، این روزها در مرحله تکمیل دوره جامع مطالعه تشریحی و تستی دروس به سرمی برید، و اگرصرفا برای کنکور می خوانید از اول عید تا دهه دوم اردیبهشت ماه را برای مرور نکته و تست دروس و رفع اشکال و جبران کمبودها در نظر گرفته اید. در هرحال، فرصت ایام عید قسمتی از مراحل قبلی و یا جدید برنامه کاری شما محسوب می شود که می‌توانید براساس برنامه از این ایام استفاده بهینه ای کنید.

یک استفاده دیگر ایام عید می تواند آماده سازی برای تحمل روزهای فشرده و سخت آخر باشد. اگر با انگیزه و اراده ای قوی از تک تک روزهای تعطیلات حداکثر بهره را ببرید در واقع به خودتان ثابت کرده اید که می توانید یک دوره سخت و فشرده کاری را نیز با میل و رغبت تحمل کنید. علاوه بر این، تمرین تست زنی با هدف ارزیابی سرعت عمل و رکوردگیری می تواند از استفاده های دیگر ایام عید باشد.
برای استفاده هرچه مفیدتر از این به خاطر داشته باشید که:

1. در ایام عید فقط یکی دو روز اول رابه حضور در مراسم دید و بازدید اختصاص داده و از بقیه ایام برای درس خواندن استفاده کنید.

2. در مورد استفاده از اردوهای درسی ایام عید، بر مبنای آمادگی های درسی و روانی خود با تامل بیشتری تصمیم بگیرید.

3. با یک تصمیم و اراده قوی و برمبنای برنامه پیش بینی شده، میتوانید از ایام عید استفاده چندمنظوره ببرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار