رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان بوشهر:

امور تربیتی ثمرات ارزشمندی در حوزه تربیت دینی دانش آموزان داشته است

بوشهر ( پانا ) رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: نهاد امور تربیتی برگرفته از اندیشه های رفیع و انسان ساز بزرگان نظام مقدس جمهوری اسلامی با مهندسی شهیدان رجایی و باهنر است.

کد مطلب: ۸۰۲۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
امور تربیتی ثمرات ارزشمندی در حوزه تربیت دینی دانش آموزان داشته است

محمود حق دوست گفت: نهاد امور تربیتی برگرفته از اندیشه های رفیع و انسان ساز بزرگان نظام مقدس جمهوری اسلامی با مهندسی شهیدان رجایی و باهنر است.

وی تصریح کرد: این نهاد تاکنون ثمرات ارزشمندی از جمله فضاسازی فرهنگی برای نهادینه کردن و دفاع از ارزش های انقلاب در مدارس، ترویج فرهنگ انسان سازی برای تصدی مدیریت های آینده کشور ، مقابله با توطئه های فرهنگی استکبار وپرورش استعدادهای آینده سازان میهن اسلامی به عنوان افرادی دین باور، قرآنی، ولایی،خودباوراخلاقی، قانون گرا و خرد ورز را در پی داشته است.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امور تربیتی ثمرات ارزشمندی در حوزه تربیت دینی دانش آموزان داشته است و بی شک استمرار و بقای هر جامعه مستلزم آن است که مجموعه باورها، ارزش ها، رفتارها، دانش ها و مهارت های آن به نسل های جدید انتقال یابد.

حق دوست در پایان خاطر نشان کرد : این نهاد مقدس، که اکنون با گذشت سه دهه از تاسیس خود، در دهه پیشرفت و عدالت و در پرتو رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیشرفتهای ارزشمند انقلاب اسلامی و کوشش های دولت تدبیر و امید، فرصتی تاریخی برای «نقش آفرینی فعال فرهنگی و تربیتی» به دست آورده است، قادر است تاعلاوه برحضور کارآمد و موثر در نظام برنامه درسی و تربیتی مدارس، نقش پیشتازی را در تحقق ساحت فرهنگی انقلاب اسلامی به عهده بگیرد و با کارکردهای جذاب و انبوه فرهنگی و هنری، دانش آموزان را در مقابله با تهدیدهای جنگ نرم رسانه ها و صنایع فرهنگی و سرگرم کننده استعماری ، آماده و توانمند سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار