برای نخستین بار همزمان با سراسر کشور؛

طرح جامع کتابخانه گردی در استان قزوین اجرا می شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: با هدف افزایش آشنایی عموم مردم و مدیران اجرایی و فرهنگی کشور با محیط کتابخانه‌ی عمومی، طی اقدامی توسط نهاد کتابخانه ها، همزمان با سراسر کشور ، طرح جامع کتابخانه گردی در استان اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۰۲۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح جامع کتابخانه گردی در استان قزوین اجرا می شود

به گزارش خبرنگار پانا قزوین؛ رویا اسماعیلی اظهار داشت: با عنایت به رسالت کتابخانه‌های عمومی در ارتقای سطح فرهنگ کتاب و کتابخوانی، اطلاع رسانی، تعالی فرهنگی، هدایت‌کننده‌ی اوقات فراغت، حافظ و انتقال‌دهنده‌ی ارزش‌های دینی و فرهنگی، مشاوره مناسب به اعضاء، تلاش برای بازشناسی این جایگاه به‌ویژه در میان نخبگان و مدیران و تصمیم‌سازان، امری ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه مهم ترین نهادی است که به نیازهای فرهنگی، اجتماعی و اطلاعاتی همۀ اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن سن، جنس، مذهب، شغل، میزان تحصیلات، و دیگر خصوصیات و توانایی‌های فردی پاسخ می‌دهد.

اسماعیلی تاکید کرد: این طرح با هدف اطلاع مردم و مسئولین از فعالیت ها و خدمات کتابخانه‌ی عمومی و

توجه دادن عموم مردم به کتابخانه به‌عنوان پایگاه اجتماعی و فرهنگی تأتیرگذار انجام می شود.

این مسوول اعلام کرد: طرح کتابخانه گردی با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و معرفی فعالیتها و خدمات کتابخانه به صورت یکروزه در تاریخ 17 اسفند همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه ها برگزار می شود.

اسماعیلی افزود: از تمامی مدیران، مسوولان، علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی و مردم استان دعوت می شود در این طرح جالب شرکت کرده و هرچه بیشتر با خدمات کتابخانه ها آشنا شوند.

مدیرکل کتابخانه های استان یادآور شد: طی این طرح کتابخانه های امام خمینی (ره) واقع در خیابان شهید بابایی قزوین، یادگار امام شهر محمدیه، امام محمدباقر(ع) شهر آبیک ، صاحب الزمان (عج) بویین زهرا، شهید بهشتی تاکستان و پیامبر اعظم (ص) آوج، کتابخانه های منتخب جهت اجرای طرح کتابخانه گردی هستند که در روز 17 اسفند با برگزاری برنامه های متنوع و جذاب و عضویت رایگان میزبان عموم مردم و مسوولان می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار