پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت هفته ی تربیت اسلامی؛

پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت هفته ی تربیت اسلامی

بوشهر ( پانا ) مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت هفته ی تربیت اسلامی و سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی پیامی صادر کرد .

کد مطلب: ۸۰۲۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت هفته ی تربیت اسلامی

متن پیام ناصر کرمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مدرسه به عنوان کانون تعلیم و تربیت جامعه ی اسلامی در شکوفایی و بالندگی استعدادها و توانمندی های دانش آموزان نقش مؤثر و اساسی دارد و این رویکرد مهم با بهره مندی از همه ی ظرفیت های آموزشی و پرورشی محقق خواهد شد و بی شک تأثیر همه ی دست اندرکاران نظام تربیت رسمی در نیل به اهداف تربیت، واقعیتی بی بدیل است.

با شکل گیری و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به جهت ضرورت تحکیم مبانی دینی و فرهنگ متعالی اسلام،نهاد مقدس امور تربیتی توسط شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر پایه گذاری شد تا معلمان و مربیان بتوانند نسل آینده ساز نظام اسلامی را با واقعیت های مورد انتظار نظام الهی آشنا و همراه سازند.

مربیان پرورشی آمدند تا فرصت رویش اندیشه ها را در فضای سراسر از مهر و محبت و همدلی با همراهی همه ی عوامل مدرسه و دست اندرکاران آموزش و پرورش فراهم سازند و این مهم با همت همه ی تلاشگران فضای مدرسه به خوبی رقم خورده است.

اکنون نیز در راستای تحقق سند تحول بنیادین و در سالی که هفته ی تربیت اسلامی و سالروز تأسیس امور تربیتی با عنوان تعلیم و تربیت تمام ساحتی با رویکرد کیفیت و عدالت نامیده شده است بر این باوریم که با همت اندیشه ورزان عرصه ی تربیت می توان ساحت های چندگانه را که به تحقق حیات طیبه خواهد انجامید محقق ساخت و در این میان نقش معلمان، مربیان، مشاوران و مدیران روز به روز پر رنگ تر و زیباتر خود را نمایان می سازد.

اینک در فرا رسیدن هفته ی تربیت اسلامی و هشتم اسفند ماه، تلاش ارزشمند و خستگی ناپذیر همکاران گرانقدرم در همه ی حوزه های آموزشی و پرورشی را ارج نهاده و برای معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران و همراهان مسیر روشن و بالندگی که همراه با عوامل و عناصر آموزشی در مدرسه کار بزرگ تربیت را به سامان مطلوب خود می رسانند صمیمانه موفقیت، سربلندی و سلامتی را آرزو دارم.

ناصر کرمی

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار