روزهای پایانی سال 96 شاهد رقابت جذاب و پرشور دانش آموزان البرزی است

کرج (پانا) - نهمین دوره مسابقات علمی-پژوهشی دانش آموزان استان البرز از 16 الی 23 اسفند 96 برگزار می گردد.

کد مطلب: ۸۰۲۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
روزهای پایانی سال 96 شاهد رقابت جذاب و پرشور دانش آموزان البرزی است

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، نهمین دوره مسابقات علمی-پژوهشی دانش آموزان استان البرز از 16 الی 23 اسفند 96 برگزار می گردد.

عباس سلطانیان معاون آموزش دوره متوسطه گفت: در روزهای پایانی سال 96 شاهد رقابت جذاب و پرشور دانش آموزان البرز در نهمین دوره مسابقات علمی - پژوهشی خواهیم بود. این مسابقات با هدف ایجاد شور و نشاط علمی در مدرسه، افزایش روحیه‌ی خودباوری، انسجام فعالیت‌های تیمی و تمرین کارگروهی، تجربه و عینی‌سازی آموخته‌های درون کلاس و شناسایی دانش‌آموزان مستعد برگزار می گردد و از سال 88 به صورت متوالی و پی در پی با همکاری پژوهش سرای دانش آموزی ملاصدرای ناحیه 4 کرج برگزار شده است.

وی افزود: نهمین دوره این مسابقات برای همه ی مقاطع تحصیلی و رشته های تخصصی آزمایشگاه علوم ابتدایی، شبیه سازی پل با ماکارونی، مشاعره، اپتیک، تشریح، مجموعه ریاضی و ... در نیمه دوم اسفند برگزار می گردد.

لازم به ذکر است مسابقه مشاعره ویژه همه ی مقاطع، کشت سلول برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم و طراحی المان و نما ویژه دانش آموزان هنرستانی از جمله موضوعاتی است که برای اولین بار در لیست مسابقات علمی-پژوهشی استان قرار گرفته است.

افتتاحیه مسابقات در روز چهارشنبه 16 اسفندماه همراه با رژه تیم های شرکت کننده در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌گردد و مراسم اختتامیه با معرفی برگزیدگان در روز چهارشنبه 23 اسفند ماه در سالن اجتماعات کانون امام علی(ع) برگزار می گردد. در این مراسم کاپ ویژه مسابقات به مدارس برتر اهدا می گردد.

ضمنا مهلت ثبت نام در این مسابقات تا 10 اسفند تمدید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار