رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان کرمان:

گسترش فرهنگ اسلامی و انقلابی به نسل های آینده، هدف امور تربیتی است

کرمان (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان در دوره توانمندسازی سرگروه های درس پرورشی استان به میزبانی شهرستان بافت گفت: هدف نهاد مقدس امور تربیتی، گسترش فرهنگ اسلامی و انقلابی به نسل های آینده است.

کد مطلب: ۸۰۲۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
گسترش فرهنگ اسلامی و انقلابی به نسل های آینده، هدف امور تربیتی است

مهین خدایی گفت: این نهاد مقدس تاکنون ثمرات ارزشمندی برای دفاع از ارزش های انقلاب و پاس داشت خون شهدا در مدارس و مقابله با توطئه های فرهنگی استکبار و پرورش استعدادهای آینده سازان کشور اسلامی به عنوان افرادی دین باور، قرآنی، ولایی، قانون گرا، اخلاق مدار و خردورز را در پی داشته است.

وی افزود: اکنون با گذشت بیش از سه دهه از تأسیس این نهاد، در دهه پیشرفت و عدالت در پرتو رهبری امام خامنه ای و پیشرفت های ارزشمند انقلاب و کوشش های دولت تدبیر و امید، فرصتی تاریخی برای نقش آفرینی فعال فرهنگی و تربیتی بدست آورده است.

رئیس اداره امورتربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: نهاد امورتربیتی قادر است تا علاوه بر حضور کارآمد و مؤثر در نظام برنامه درسی و تربیتی مدارس، نقش پیشتازی را در تحقق ساحت فرهنگی انقلاب و ساحت های پرورشی و فرهنگی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عهده بگیرد و با کارکردهای جذاب و انبوه فرهنگی و هنری دانش آموزان را در مقابله با تهدیدهای جنگ نرم و رسانه ها و صنایع فرهنگی و سرگرم کننده دشمن آماده و توانمند سازد.

خدایی گفت: ثمره تربیت اسلامی، الهی شدن انسان و افزایش امنیت، عدالت و روحیه تعاون و ایثار در جامعه است که جا دارد از زحمات دلسوزانه همه معاونان و مربیان پرورشی که مسئولیت سنگینی را به عهده دارند قدردانی کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار