مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران: نقش تربیتی مربیان پرورشی در مدارس شاخص و برجسته است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران بر نقش برجسته معاونان و مربیان پرورشی به عنوان سفیران علم و اخلاق در مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۰۲۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران: نقش تربیتی مربیان پرورشی در مدارس شاخص و برجسته است

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش، سیدظهیرالدین پورالحسینی هشتم اسفند را نماد تجلیل و تقدیر از تلاش‌های دست اندرکاران امور تربیتی در مدارس عنوان کرد و گفت: تاسیس نهاد امور تربیتی از سوی شهیدان رجایی و باهنر در آموزش و پرورش نشان از اهمیت و جایگاه تربیت دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران ضمن تاکید بر اینکه تعلیم و تربیت دو بال جدا نشدنی آموزش و پرورش هستند که بعد تربیتی آن پررنگ‌تر است خاطرنشان کرد: تربیت اسلامی در تمام عرصه‌های تعلیم و تربیت ما وجود دارد و هر نظر و نگاه ما به تربیت باید نگاه تربیت اسلامی باشد زیرا فرهنگ جامعه ما فرهنگ دینی و اسلامی است.

پورالحسینی اظهار کرد: ما باید دانش‌آموزان را به گونه‌ای تربیت کنیم که فردی مفید و تاثیرگذار در جامعه باشند چراکه آینده سازان کشور این قشر هستند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در ادامه ضمن قدردانی از تلاش مربیان و مشاوران مدارس در عرصه تربیتی گفت: مقوله تربیت مقوله عام است اما نقش والا و برنامه‌ریزی مربیان پرورشی برکسی پوشیده نیست.

۹۵معاون و مربی پرورشی در آموزش و پرورش گچساران فعالیت دارند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران از فعالیت بیش از ۹۵ نفر معاون و مربی پرورشی در مدارس آموزش و پرورش گچساران خبر داد.

پورالحسینی ارتقای حرفه‌ای، توانمندسازی و به روز رسانی اطلاعات معاونان و مربیان پرورشی را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار معاونت پرورشی و فرهنگی شهرستان ذکر کرد و گفت: خوشبختانه در سال تحصیلی جاری شیوه‌نامه جامع توانمندسازی نیروی انسانی، تهیه و به تمامی آموزشگاه‌ها ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: البته تشویق، ترغیب و ایجاد انگیزه در نیروها و دانش‌‌آموزان نیز از دیگر برنامه‌های این حوزه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار