همه باید برای فرهنگ سازی حذف تشریفات غیر ضروری در جامعه کمک کنند

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان: همه باید برای فرهنگ سازی حذف تشریفات غیر ضروری در جامعه کمک کنند .

کد مطلب: ۸۰۲۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
همه باید برای فرهنگ سازی حذف تشریفات غیر ضروری در جامعه کمک کنند

به گزارش پانا از لرستان،احمد علی موسوی نیا ضمن ابراز مراتب سپاس و قدردانی خود از فرهنگیان ، دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم که با پیام‌های محبت‌آمیز خود موجب افزایش دلگرمی و سنگین‌تر شدن بار مسئولیت اینجانب شده‌اند خاضعانه استدعا دارم برای فرهنگ سازی حذف تشریفات زائد ، زیبایی سیمای شهری و پرهیز از هزینه‌های غیرضروری از نصب هرگونه بنر ، پلاکارد، تراکت و امثالهم در اماکن عمومی و درج هرگونه پیام تبریک در مطبوعات اجتناب فرمایند.

وی به شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کرد و ادامه داد : رعایت صرفه جویی و جلوگیری از اتلاف منابع مادی و انسانی یک ضرورت است که جامعه فرهنگی باید نسبت فرهنگ سازی آن در جامعه مبادرت کند .

موسوی نیا تاکید کرد : برای اینجانب لطف و محبت مردم شریف و نجیب ، اساتید، فرهنگیان و دانشگاهیان گرانقدر ، اصحاب صدیق رسانه ، نخبگان و مدیران دستگاههای اجرایی به منزله بزرگترین پشتوانه و دلگرمی است.

وی گفت:دریافت نظرات سازنده شماعزیزان، بزرگترین هدیه ای است که در راستای رفع موانع و تنگناهای موجود و دستیابی به توسعه همه جانبه تعلیم و تربیت ، با کمال افتخار دریافت می‌کنم و ازخداوند متعال مدد می جویم تا بتوانم در پیشبرد اهداف مقدس تعلیم و تربیت و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی گام های شایسته ای با دعای خیرمردم بردارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار