رئیس جمهوری وارد بندرعباس شد

تهران (پانا) - هواپیمای حامل رئیس جمهوری و هیات همراه که برای سفری دو روزه عازم استان هرمزگان شده‌اند، دقایقی پیش در فرودگاه بندرعباس، مرکز این استان، به زمین نشست.

کد مطلب: ۸۰۲۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جمهوری  وارد بندرعباس شد

‌به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، حسن روحانی دقایقی پیش جهت حضور در جمع مردم بندرعباس، شرکت در نشست هم اندیشی منتخبان حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هرمزگان و بازدید 30 پروژه بزرگ وارد فرودگاه بندرعباس شد.

در این سفر نمایندگان رئیس جمهوری برای بهره برداری از طرح‌های شهرستانی به مناطق مختلف استان سفر می‌کنند و به عنوان نمایندگان ویژه برای جمع آوری نیازها و راهکارها برای توسعه بیشتر هرمزگان به شهرستان‌های استان اعزام می شوند که پس از تدوین و دسته بندی نتایج بررسی آنان به اطلاع رییس جمهور می‌رسد.

قرار است سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش‌و پرورش به شهرستان پارسیان، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهرستان های بندر خمیر و بندرلنگه، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان حاجی آباد، رضا اردکانیان، وزیر نیرو به شهرستان های رودان و میناب، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به شهرستان بستک، حسینعلی امیری، معاون امور مجلس رئیس جمهور به شهرستان بشاگرد، جمشید انصاری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور به شهرستان ابوموسی، مرتضی بانک، معاون رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی به شهرستان قشم، سید ابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به شهرستان جاسک و سیریک سفر کنند.

همچنین وزرای کشور، اطلاعات، اقتصاد، کشاورزی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، نفت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان، مشاور رئیس جمهوری و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک در این سفر حضور دارند.

حضور در شورای اداری هرمزگان، دیدار با خیران و نشست خبری نیز از برنامه‌های روز دوم رئیس جمهور در هرمزگان است.

هدف از سفر رئیس جمهوری به هرمزگان دیدار عمومی، بررسی مصوبات سفر گذشته، و مشکلات توسعه استان و بازدید و بهره برداری از طرح‌های تولیدی اعلام شده است.

بهره برداری از فاز نخست کارخانه صبا فولاد بندرعباس و افزایش ظرفیت تولید بنزین در پالایشگاه نفت بندرعباس از مهم‌ترین طرح هایی است که توسط رئیس جمهور به بهره برداری می رسد که اعتبار این طرح‌ها که بصورت حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری می‌رسد، بیش از چهار هزار میلیارد تومان است.

رئیس جمهوری ظهر پنجشنبه بندرعباس را به مقصد تهران ترک می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار