معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد:لزوم استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان برای کمک به دانش آموزان نیازمند

تبریز(پانا) – معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی براستفاده  از پتانسیل و ظرفیت انجمن اولیاء و مربیان  برای کمک رسانی به دانش آموزان بی بضاعت تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۰۲۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد:لزوم استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان برای کمک به دانش آموزان نیازمند

جلسه مرکز نیکوکاری تربیت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با روسای کارشناسان انجمن اولیا و مربیان نواحی و روسای انجمن اولیای مدارس با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در محل اتاق جلسه سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.
در این جلسه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ضمن تبریک و گرامی داشت هفته امور تربیتی گفت: استفاده از پتانسیل و ظرفیت اولیا برای رسیدن به هدف کمک رسانی به دانش آموزان بی بضاعت بسیار مهم است.
طاهر علمی افزود: عدم تمکن مالی گاهی باعث بازماندن از تحصیل و ایجاد دانش آموز نابهنجار می شود لذا شناسایی، ارتباط و رفع مشکلات دانش آموزان هدف اصلی مرکز نیکوکاری تربیت است.
وی تصریح کرد:کمک های جمع آوری شده فقط نزدیک۲۰ الی ۳۰ درصد مشکلات و نیاز مندی دانش آموزان را بر طرف می کند لذا استمرار کمک رسانی به این مرکز می تواند این دانش آموزان را امیدوار کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: نیازمندی سنجی صحیح خیلی مهم است و مرکز نیکوکاری تربیت بهترین مکان برای این امر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار