در گفت‌وگو با پانا:

سپهر حیدری: برانکو دربی بازتر از شفر است

تهران (پانا) – کاپیتان اسبق پرسپولیس یکی از ویژگی‌های اصلی پرسپولیس که می‌تواند عامل برنده شدن این تیم در دربی باشد را دربی باز بودن برانکو می‌داند.

کد مطلب: ۸۰۲۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
سپهر حیدری: برانکو دربی بازتر از شفر است

سپهر حیدری در گفت‌وگو با پانا درباره شرایط پرسپولیس در آستانه دربی 86 گفت: پرسپولیس در لیگ به اندازه‌ای خوب کار کرده و مقتدرانه جلو می‌رود که تمام پرسپولیسی‌ها از تماشای بازی‌های این تیم در لیگ برتر لذت می‌برند. الان هم اختلاف ایجاد شده در صدر جدول بیانگر اقتدار کامل پرسپولیس بر فوتبال ایران است.

وی ادامه داد: هر چند شرایط در لیگ خیلی خوب است اما ای کاش در آسیا هم تیم این اقتدار را داشت. پرسپولیس طی سال‌های اخیر به حدی خوب شده که فقط قهرمانی در آسیا را کم دارد اما در بازی با السد دیدیم که تیم تمرکز لازم را نداشت و مثل سال قبل که با اشتباه مهدی طارمی بازی با الهلال را واگذار کردند در این بازی هم نتوانستند عملکرد خوب خود در لیگ را تکرار کنند. در دیدار با السد حتی خود برانکو هم تمرکز لازم را نداشت.

حیدری افزود: همه به این نکته اذعان دارند که پرسپولیس بهترین خط دفاع فوتبال ایران را با حضور سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده دارد و تلاش آنها برای ثبت رکورد است اما در بازی با السد دیدیم که این دو نفر تمرکز لازم را نداشتند. بازیکنان پرسپولیس باید بدانند وضعیت آسیا با لیگ برتر ایران تفاوت اساسی دارد و تیم‌ها هم هزینه‌های خوبی در لیگ قهرمانان انجام می‌دهند و هم اینکه تیم‌ها را به خوبی آنالیز می‌کنند.

حیدری درباره اظهارنظر برانکو مبنی بر اینکه پرسپولیس دربی را می‌برد و جشن قهرمانی می‌گیرد؛ گفت: اینکه قهرمان شدن با پیروزی در دربی شیرین‌تر است امر کاملاً واضح آشکاری است. برانکو مربی خوب و بزرگی است و با تجربه‌ای که دارد فکر می‌کنم قصد ایجاد جنگ روانی داشته است. فراموش نکنیم که برانکو در مقایسه با شفر دربی بازتر است و خوب می‌داند وجود اختلاف و جایگاه بالا و پایین در جدول هیچ تأثیری در دربی نخواهد گذاشت. از طرفی هوادار تحت هر شرایطی برد در دربی را می‌خواهد و کاری ندارد که تیم قهرمان شده یا نشده است.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره بازیکن تأثیرگذار این تیم در دربی گفت: برداشت من این است که علی علیپور با تمرکز و اعتماد به نفسی که پیدا کرده می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در نتیجه بازی داشته باشد. علیپور روز به روز بهتر شده و می‌بینیم اصلاً کاری با این ندارد که بازی قبل گل زده یا نزده و کار خودش را به دور از حاشیه در زمین انجام می‌دهد. به نظر من پرسپولیس بازی را باز هم یک بر صفر با گل علیپور می‌برد تا او هم مانند محسن خلیلی تبدیل به رفت‌وبرگشت دربی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار